Kan ik een baard laten groeien?

RCM

Baardaap
Hoi Joris. Ten eerste wil ik je een enorm compliment geven betreft je doorzettingsvermogen en geduld (Y)... Wanneer je een minder volle baard hebt betekent dit niet dat een baard niet mooi kan zijn! Echter, wanneer je deze langer laat groeien zou het kunnen zijn dat de baard er wat minder verzorgd uit gaat zien. Het verschil tussen de 10 weken update en deze 3 maanden update is ook niet heel erg groot. Een volle baard gaat het dus niet worden. Ik zou het wel nog 1 of 2 maandjes een kans geven en de lijnen bijwerken zoals geadviseerd door Texman! Mocht het geheel dan nog net zo 'vlassig' zijn als nu, dan is er altijd wel een passende stijl te vinden voor jouw baard! Succes met je verdere reis en houd ons op de hoogte! :)>(Y)
 
Dank je. Ik zal proberen de lijnen bij te werken en dan nog een tijdje volhouden. Als het dan uiteindelijk nog niks is dan kan ik hem altijd nog wegscheren. Ik heb toch nog een beetje hoop.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
@JorisDutchbeard Lijkt mij een heel goed idee betreft de lijnen. Mocht je uiteindelijk over een aantal weken toch het idee krijgen om er alles vanaf te scheren, plaats dan eerst nog voor de zekerheid een update voor eventueel adviezen! Succes.. (Y)
 

Ardjan

Baardaap
Ik sluit me aan bij bovengenoemde baardadviezen! Ook van mijn kant, compliment voor je doorzettingsvermogen en geduld! Het advies van @Texman lijkt me een goeie!
Ik zou niet zelf gaan klooie, maar even naar een barbier gaan; duidelijk aangeven wat je wil (en wat je niet wil ;)). Eventueel tekening van @Texman meenemen!
En je zal zien, dat krijgt al een heel ander gezicht! Succes man; 'k Ben benieuwd naar het resultaat!(Y)
 
Ik ben zelf al aan de slag gegaan... Haha... Ik zal even wat foto's maken van wat ik nu heb gedaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Bijgeknipt en -geschoren... Is het zo beter?
39753b07c907e41adee0f2bea4f6939f.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ja dat ziet er al gelijk veel beter uit.(Y)
Op de rechter foto zie ik dat het misschien onder de kin nog net iets scherper kan.
Je bent nu al meer een man met een baard dan een man die zijn baard laat staan.:)
Als je nu hiervan uit gaat en het netjes bijhoud kan je de hals lijn steeds een klein beetje laten zakken.
Ik kan niet zien of je een mooie kop met haar hebt. Maar het dient zeker aanbeveling je haarstijl en baardstijl goed op elkaar af te stemmen.
Je baard komt dan beter tot zijn recht en daar gaat het om.
Succes Texman:)>
 
Ik ben altijd een beetje huiverig om mijn hele hoofd te plaatsen. Maar bij deze. Mijn hoofdhaar laat ik nu ook al maanden gewoon maar groeien. Ook wat dat betreft geen idee of langer haar me staat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Met je hoofd is niets mis. (Y)
En wat je baard betreft: de ene heeft na een maand of na drie maand al een prachtige volle baard, de andere moet wat langer afwachten om te kijken of het wat word. Dat is bij mij ook zo.
Als het na een een paar maand nog tegenvalt voor je , kan je misschien nadenken om een ander type baard te nemen. Succes alvast! (Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Beter zo! (Y)
Nog even de uitstekende punten bijwerkem met een schaar en je hebt goed werk geleverd.

Dat je huiverig bent om je hele hoofd te fotograferen is onzin, want je hebt een stoere kop en een langharig kapsel zal je zeker goed staan. :)
 
Hallo iedereen,

Het is een tijd geleden dat ik voor het laatst van me heb laten horen, maar na die laatste keer heb ik niks meer aan mijn baard gedaan en het gewoon laten groeien. Ik heb me nu een half jaar niet geschoren dus dit is mijn heard. Ik weet echter niet of dit reden is voor feest... Wat denken jullie ervan? Is dit nog een levensvatbaar verhaal of kan ik hier beter nu de stekker uit halen? Of hebben jullie andere tips voor me? Ik hoor het graag!

Groeten,
Joris
9dcf9df6263454cd802b68b5ada6d6ef.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 
Banner image
Top