Kan ik een baard laten groeien?

Hallo mannen! Ik ben 4 weken verder in mijn baardreis, dus zoals beloofd post ik de foto's. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening.
8871a402e8495ce457a7cb86bb99abaf.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

DNA76

Baard
blijven volhouden man! Er zullen dagen komen dat je van jezelf zegt "man wat een lelijke baard heb ik" maar ik beloof dat er ook dagen komen dat je zegt " hé, het begint erop te lijken". Volhouden en doorgaan is de sleutel, ik schat dat je na een 6 tal maanden al een behoorlijke toffe baard zal kunnen presenteren hier op het forum. Keep on bearding :)>:)>:)>
 
Hallo iedereen!

Dit is mijn baard na 3 maanden. Ik vraag me nog steeds af of het wel iets kan worden. Maar ik zal hem laten groeien.

Wat vinden jullie van de progressie?
28f36a130df4dd0f3807957ad8dcd834.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

zenn

Zware baard
Effe heel eerlijk; de begroeing van je kin & snor ziet er goed uit, daarentegen vindt 'k de wangen heel vlassig over komen. Maar 'k zou als 'k jou was er toch over nadenken om wellicht een andere baardstyle te kiezen. Al eens nagedacht over de 'Van Dyke' a la Johnny Depp? Of wellicht een 3-dagen baard zodat alles eerst kan opvullen voordat je het uitgroeit?
 
Een Van Dyke heb ik al regelmatig gehad, omdat ik vaak snel dacht dat het met de rest niks zou worden. Ik heb besloten het een keer echt door te zetten om het een goede kans te geven. Maar dat is blijkbaar dus toch tevergeefs... Dat vind ik toch wel erg jammer... Is er geen kans dat het er over een tijd beter uit gaat zien? Heeft er iemand een second opinion?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ha Joris,
Het kan zeker nog wat worden bij jou gaat het alleen wat langzamer en dat is niet erg je moet allen wat meer geduld hebben om een mooi dekkend resultaat te krijgen.
Vele zullen zeggen niets aan doen en gewoon laten doorgroeien. Ik ben het hier wel mee eens. Maar in jou geval zou ik er vanaf nu de halslijn en de wang wat strakker maken. Dus niet heel veel weghalen maar alleen een mooie lijn erin brengen. (Zie foto waarop het heb aangegeven) Je baard ziet er dan ineens beter uit zonder dat je iets inlevert op het totaal.
Dit maakt het voor jouw ook veel leuker om door te gaan. Als je het zelf niet kunt ga dan naar de barbier en laat het daar doen.
Dat is dan ook gelijk een leuke ervaring.
Succes Texman:)>

Joris .jpg
 
Bedankt voor tip.

De meningen zijn verdeeld merk ik. Ik bem toch wel erg benieuwd naar meer meningen en tips zodat ik een beter beeld krijg van wat nu te doen. Ik zou het wel jammer vinden als de meesten zeggen dat ik het beter op kan geven. Maar dat moet ik dan maar accepteren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Heel goed om de mening van anderen af te wachtend.
Neem geen overhaast besluit dat is nergens voor nodig.
Daarnaast ben je ook nog vrij jong.
Dus mocht je toch besluiten om te stoppen dat kan je het later altijd nog eens proberen.
Texman:)>
 
Laatst bewerkt:
Thanks. Toch zou ik heel graag een echte baard willen en niet alleen snor en sik. Dus ik ben wel geneigd om nog wat langer vol te houden, tenzij er meer mensen zeggen dat het kansloos is. Ik wacht nog even wat meer reacties af.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Banner image
Top