Kan ik een baard laten groeien?

Hoi,

Ik ben Joris, 32 jaar en ik probeer een baard te laten groeien.

Ik heb geen goede baardgroei maar zag online dat er met veel geduld misschien toch wat mogelijk is.

Kan iemand me vertellen of het potentie heeft?

Dit is na ongeveer 6 weken:
00f060e365ef6628aab2dee5404919a1.jpg
b542ab9c4ac44d83b6f94f292b78a07b.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
  • Like
Reactions: RCM

dijkie

Zware baard
Hoi Joris, ik denk wel dat je een mooie baard kan laten groeien.:)>
Geef het de tijd,ik denk een maand of 3 en dan gaan de wangen ook dichter worden(Y)
Maar je vind hier veel positieve antwoorden ,ik wens je veel succes.
 

RCM

Baardaap
Welkom Joris. Tof dat je van plan bent een baard te laten groeien. Ik vindt het moeilijk te zeggen wat het kan gaan worden. Een 'dichte' groei zie ik nog niet echt, maar wat niet is kan misschien nog komen, met de nadruk op misschien. Wellicht kan het een prima baard worden met heel veel geduld en een goede verzorging. Het is zeker het proberen waard. Ga eens rustig opzoek naar een baard waarvan jij denk dat het mogelijk is en wat je mooi vind. Voor nu kan ik alleen maar adviseren om er echt komende maanden vanaf te blijven, lekker later groeien, geduldig zijn en genieten van dit prachtige forum. Houd ons op de hoogte en plaats over een week of 4 maar weer eens wat foto's, zodat we duidelijk je progressie kunnen zien!! Succes!! :)>(Y)
 
Welkom Joris. Tof dat je van plan bent een baard te laten groeien. Ik vindt het moeilijk te zeggen wat het kan gaan worden. Een 'dichte' groei zie ik nog niet echt, maar wat niet is kan misschien nog komen, met de nadruk op misschien. Wellicht kan het een prima baard worden met heel veel geduld en een goede verzorging. Het is zeker het proberen waard. Ga eens rustig opzoek naar een baard waarvan jij denk dat het mogelijk is en wat je mooi vind. Voor nu kan ik alleen maar adviseren om er echt komende maanden vanaf te blijven, lekker later groeien, geduldig zijn en genieten van dit prachtige forum. Houd ons op de hoogte en plaats over een week of 4 maar weer eens wat foto's, zodat we duidelijk je progressie kunnen zien!! Succes!! :)>(Y)
Dank je! Ik laat het gewoon groeien en zal over een week of 4 weer foto's posten. Het is een leuk project en ook fijn om advies te krijgen op een forum als dit!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
  • Like
Reactions: RCM

Kale666man

Baardaap
Welkom Joris. Tof dat je van plan bent een baard te laten groeien. Ik vindt het moeilijk te zeggen wat het kan gaan worden. Een 'dichte' groei zie ik nog niet echt, maar wat niet is kan misschien nog komen, met de nadruk op misschien. Wellicht kan het een prima baard worden met heel veel geduld en een goede verzorging. Het is zeker het proberen waard. Ga eens rustig opzoek naar een baard waarvan jij denk dat het mogelijk is en wat je mooi vind. Voor nu kan ik alleen maar adviseren om er echt komende maanden vanaf te blijven, lekker later groeien, geduldig zijn en genieten van dit prachtige forum. Houd ons op de hoogte en plaats over een week of 4 maar weer eens wat foto's, zodat we duidelijk je progressie kunnen zien!! Succes!! :)>(Y)
Wat ben je toch een kanjer RCM.
 

TMG1961

Baardaap
Welkom Joris, alles is al gezegd. Rustig verder laten groeien, en geduld hebben is het advies. Sommige baarden hebben gewoon wat meer tijd nodig.
Succes met je verdere baardreis.
 
komt goed,gewoon afwachten. jouw baard groeit behoorlijk hard voor zes weken! (of mijn perceptive blik is waardeloos).
Dank voor je reactie! Ik wacht rustig af! Er is toch geen manier om het sneller te laten gaan... Ik heb geen idee of het snel groeit, ik zie bij de een veel meer in 6 weken en bij de ander misschien wat minder. Ik heb het nog nooit zo lang laten groeien als nu, dus ik ben erg benieuwd waar deze reis me brengt! Ik zal in ieder geval over 4 weken de vooruitgang laten zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Banner image
Top