Kan ik een baard laten groeien?

RCM

Baardaap
Beste Joris. Ten eerste wil ik je een groot compliment geven voor je geduld en doorzettingsvermogen. Ten tweede is het ook van belang om eerlijk te zijn. Ik zal het niet heel vaak zeggen, maar ik verwacht niet dat je baard er mooier op wordt als hij nog langer wordt. Je baardgroei is alles behalve dicht, en je haren zijn heel erg dun. Dit geeft nogal snel een 'onverzorgde' look. Maar let op! Dit is mijn mening en wellicht zal niet iedereen die met mij delen. Ik adviseer je dit te bespreken met een goede barbier en te kijken naar de mogelijkheden. Wellicht is een 'korter' model geschikter voor jouw baardgroei (zie vorige foto). Succes en wacht hier nog de diverse reacties af! (Y)
 
Bedankt voor je compliment en je advies. Ik was zelf ook tot die conclusie gekomen. Ik wou het half jaar sowieso vol maken, maar denk niet dat ik het jaar ga halen, omdat dat niet zou zijn voor het mooie, maar enkel en alleen om te kunnen zeggen dat ik een keer in mijn leven een yeard heb gehad. Ik zat zelf ook te denken aan kort maken en shapen, of misschien zelfs alleen een snor en sikje, waarbij ik eerst zou kijken of een lange, misschien lekker eigenzinnige, sik iets zou kunnen zijn. Een snor en kortere sik heb ik al vaker gehad, vóór deze eerste echte baardreis, dus ik weet dat dat me nog wel redelijk staat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 
  • Like
Reactions: RCM

Texman

Koning Baard
Beste Joris,
Ook van mij krijg je een groot compliment voor het feit dat het een half jaar hebt volgehouden.(Y)(Y)(Y)
Helaas heb je op dit moment onvoldoende baardgroei om een mooie volle baard te laten groeien.:confused:
Wat misschien nog wel kan is zoals je zelf schrijft een ringbaard met snor en een kleine sik.
Bespreek dit met je barbier. Je baardgroei kan echter in de toekomst nog verbeteren. Ik spreek uit eigen ervaring.
Wie weet kan je dan toch nog een poging wagen.
Sterkte en succes,
Texman:)>
 
Bedankt voor je compliment! Ik dacht al tijden precies hetzelfde. Ik denk wel dat ik eruit ben nu... Ik denk dat een snor en kort sikje het beste is dat ik kan halen nu. Maar ik heb het in ieder geval geprobeerd! Ik ga het zelf bijwerken. Ik zal het resultaat nog wel posten. Bedankt voor je advies!

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 
Dit is het resultaat van de slachtpartij. Ik denk dat dit wel ongeveer is wat het beste staat aan gezichtsbeharing... Wat denken jullie ervan?
36835234e4f04b98c29edb84b9d1f838.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ha Joris,
Ik vind het je prima staan.(Y)(Y)
Je haalt zo het beste uit je baardgroei.
Fijn dat je niet alles weggeschoren hebt want dat zou toch ook weer zonde zijn geweest.
Ga zo door,
Texman:)>
 

Renem

Volle Baard
Ik denk eigenlijk dat alleen je snor en dat stukje onder je onderlip ook heel goed zou kunnen werken.

Niet dat ik gehinderd ben door enige kennis in deze, maar als ik naar je laatste foto's kijk kan ik me voorstellen dat dat eventueel ook een optie zou kunnen zijn.

Vriendelijke groet, René
 

RCM

Baardaap
Dit is een hele goede oplossing, en zeker niet de sik weghalen en alleen je snor en soul patch laten staan. Een soul patch alléén is zeker gaaf, maar dan moet die wel vol en duidelijk aanwezig zijn, en dat is in deze niet. Kortom: dit is wat het is ;), en het staat je FANTASTISCH!!
 
Bedankt mannen, voor jullie vriendelijke reacties! Dit is voor mij ook de eerste keer dat ik mijn haar zo lang laat groeien, nadat ik het een keer in mijn pubertijd heb gedaan, toen ik het nog vol stopte met gel. Wat er uiteraard niet uitzag. Maar fijn om te horen dat het me zo wel staat!

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 

DNA76

Baard
Topic eens doorgelezen en zoals menig baardbroeder reeds zei “chapeau voor het doorzettingsvermogen”. Het uiteindelijke resultaat nu met langer haar en de sik vind ik supergoed passen bij jou! Ik zou hierop verder werken! Zo zie je maar dat er altijd wel iets uit de baardreis komt!
 
Banner image
Top