Dutchbeards

Impact van de zomermaanden

Discussie in 'Baarden informatie' gestart door Robbyvm, 24 mei 2017.

1. TMG1961

TMG1961 Zware baard

Voorlopig nog weinig warmte in zicht. Meer dan een graad of 11 wordt de komende weken niet verwacht en dagelijks regen, vooruitzichten ongeveer 40 mm de komende 14 dagen. Volgens mij hebben we de zomer 2018 al achter de rug en zijn we rechtstreeks doorgestoten naar de herfst.

ProfessorMelchior vindt dit leuk.
  2. Pellie

Pellie Baard

Maart roert zijn staart en April doet wat ie wil, dus kan nog goed komen allemaal :p

beardfreak vindt dit leuk.
  3. TMG1961

TMG1961 Zware baard

Van mij mag het per direct 25 graden worden en voor altijd blijven. Ik verrek van de pijn door dit pokke weer. En het zal de komende weken niet beter, eerder slechter worden dus wordt echt afzien en hopen dat de oxycodon zijn werk doet.

Hartenheer vindt dit leuk.
  4. Hartenheer

Hartenheer Volle Baard

Helemaal mee eens.
    Laten we de winter en herfst afschaffen

TMG1961 vindt dit leuk.
  5. Weeble

Weeble Volle Baard

Ik begin nu al te merken dat mijn rode baardje een paar blonde haartjes er bij krijgt in de zon:cool:

6. TMG1961

TMG1961 Zware baard

Ik heb de volgende kleuren in de aanbieding in mij baard. wit, grijs, bruin, zwart en rood. 99% is wit of grijs.

Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Het kan weer: we storten ons op de terrassen, liggen in de tuin, luieren op het strand en wandelen in de zon.

Denk erom, dat als je vóór dit genieten baardolie aanbrengt, je eigenlijk je baard gaat frituren!

Beter is het om nadat je van het strand of terras afkomt de baard even te spoelen en daarna een verzorgende balsem of baardolie te gebruiken.

Hans, DNA76, istawa en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. Renem

Renem Baard

ProfessorMelchior en Texman vinden dit leuk.
  9. Bert12345

Bert12345 Stoppelbaard

Bedankt voor de tip , niet eens bij stil gestaan.........ga er nu rekening mee houden

ProfessorMelchior en Texman vinden dit leuk.
  10. Hartenheer

Hartenheer Volle Baard

Gebruik overdag geen olie.
    Alleen Superfurry

Carlstein11, ProfessorMelchior en Texman vinden dit leuk.
  11. Weeble

Weeble Volle Baard

Bestaat Superfurry niet grotendeels uit olie en is het dus ook onverstandig om in de volle zon te dragen?

12. REF10554

REF10554 Baard

Bedankt voor de tip!

13. Hartenheer

Hartenheer Volle Baard

Gebruik het met mate :D
    En de baard bleekt mooi op in de zon (Y)

14. Carlstein11

Carlstein11 Baard

Dit is de eerste zomer met baard voor mij.
    En heb heb weinig last van de hitte maar de de olie/balsem loopt zou mijn nek in:eek:
    Zonder olie/balsem kan ik de baardharen bijna breken zo droog zijn ze:mad::confused:
    Ik smeer niets in mijn baard als ik de volle zon in ga gezien het advies van @ProfessorMelchior om de baard niet te gaan frituren.
    Hebben mijn baard broeders nog advies?

15. Hartenheer

Hartenheer Volle Baard

In plaats van een pet een parasol?

ProfessorMelchior vindt dit leuk.
  16. zenn

zenn Baard

Laatst bewerkt: 11 mei 2018
  17. istawa

istawa Baard

Ik weet het niet met dat spul hierboven bij sommige producten denk ik wel eens die zijn gemaakt omdat de consument bedonderd wil worden maar das mijn mening en nergens op gestaafd. Vorig jaar zomer totaal geen probleem gehad in de zon. In de morgen wat Bossman yelly dr in ff föhn dr over en gewoon de hele dag in de zon. Dit werkt voor mij prima.
    Succes met je zoektocht naar de oplossing

it aint over until the fat lady sings

18. Carlstein11

Carlstein11 Baard

Vandaag bij de barbier geweest en volgens hem heb ik van nature al een hele droge baard.
    En moet ik gewoon wat meer olie en/of balsem gebruiken. En gewoon uitproberen wat voor mij het beste werkt.
    Ook af en toe een conditioner gebruiken helpt. Dus ga ik maar eens op zoek naar een conditioner.
    Enig Idee broeders?:confused:

TMG1961 en Texman vinden dit leuk.
  19. Texman

Texman Zware baard

Zoek er een met vit E.
    Bij voorheen de Tuinen hebben ze een goede conditioner met vit E.

20. istawa

istawa Baard

Die van Bossman heb ik nog en moet zeggen werkt prima maar een gewoon eenvoudige haar conditioner is ook prima hoor

it aint over until the fat lady sings

Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina