Het off-topic topic - Slow chat

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Is het verder bij jullie een beetje te doen zo met al die ijzel, @Arjay?
Pfff.. Net anderhalf uur onderweg geweest naar mijn werk, waar ik normaal 40 minuten over doe..
Wel grappig om te zien dat de kinderen hier massaal op de fietspaden aan het schaatsen zijn.. :D
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ik weet niet of het iets met de overname te maken heeft.. maar het is hier sindsdien erg rustig geworden! :confused:
Mensen last van een winterdipje?
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
Ik krijg tegenwoordig veel reclame via Tapatalk.
Zit weinig meer achter de laptop.
Het scherm begint kuren te krijgen, en ff geen centjes voor een nieuwe.
Voor de rest alles goed hier.


Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik had inderdaad ook dezelfde reflex als jij Arjay :confused:

Waar het aan ligt lijkt mij alvast onduidelijk.
Aan de overname kan het volgens mij niet liggen dus ik vermoed dat er gewoon voorlopig iets minder baardnieuws te rapen valt.

Zelf trouwens ontdekt dat ik terug online Woodsman baardolie kan bestellen (hetgeen een hele tijd niet lukte wegens enkel in de US en dat vond ik te kostelijk) dus dat was een positief gegeven.
Blijkt nu ook dat ze van dezelfde geur ook beardbalm hebben dus die moet ik binnenkort ook eens gaan proberen :)>.

Eerst moet ik echter nog door mijn recent gekochte hoeveelheid Mr. Bear Family Wax heen en ook de geur "the woods" van de balm van DGSC beviel me enorm.

Keuzes keuzes keuzes alweer :D
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ach, straks gaat de zon weer meer schijnen en worden we spontaan actiever met z'n allen :p

Ik zag dat je een nieuwe review hebt geplaatst... Ik zal even lezen! :D:D:D
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Iemand eigenlijk de laatste tijd nog iets gehoord van "Big-Basass-Beard-man" Hans of van Punk-Jazz ??

Ik herinner me dat er voor Hans toch wat gezondheidsperikelen waren dus ik hoop dat het goed loopt :)>
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
Hans is op Facebook ook al niet erg actief.
Ik zou het dus niet weten hoe het hem nu vergaat.
Hopelijk gaat alles oké.

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
OMG, ik ga eindelijk die uitspraken kunnen volgen :p

Ik ga gewoon Noors beginnen schrijven dan :D
 

Almer

Baard
Vind het ook behoorlijk kalm worden, zelf ook een poosje wat trager met reageren maar er is ook niet zo gek veel om op te reageren :)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zoals met alles is het een golvende beweging.

Er zijn best een hoop leden hier, maar niet iedereen is even actief helaas :)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Even mee geven dat we bijna aan 700 leden zitten :)>

Rvl3Svc.jpg
 

PerryS

Baard
Ik zag dat jullie hier over oude forumleden praatte, ik vroeg me eigenlijk ook af waar de oude leden gebleven zijn? Ik heb veel posts van Hans, Sander etc gelezen maar is bij jullie duidelijk waarom zij inactief zijn? Zou toch weleens een praatje willen maken met ze:p
 
Banner image
Top