Het off-topic topic - Slow chat

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Hans is omwille van medische problemen al een hele tijd niet meer actief op het forum maar we hopen allemaal dat hij binnenkort terug deel kan nemen aan de discussis ;)

Sander is, in sé, de oprichter van het forum en heft het nadien over gedragen aan "mijnbaard". Hij komt erg sporadisch nog eens een kijkje nemen maar actief is hij niet echt meer :(

Er zijn zo nog een aantal mensen van het eerste uur (en later) die af en toe weg blijven omdat andere zaken in het leven een hogere prioriteit krijgen maar vaak komen ze nog eens hoi zeggen gelukkig.

Verder is het zoals met elk forum een komen en gaan van leden waarvan er enkelen blijven hangen. Momenteel gaat het qua aantal toch lekker dus hopelijk kunnen we nog lang zo door gaan ;)
 

PerryS

Baard
Bedankt voor de reactie! Jammer om te horen van Hans en Sander en ik wens hun het beste natuurlijk. Ik hoop uiteraard dat zij misschien ooit weer actief in het forum terug zullen komen maar dat zal nog een vraag blijven, wie weet in de toekomst:)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Hans is omwille van medische problemen al een hele tijd niet meer actief op het forum maar we hopen allemaal dat hij binnenkort terug deel kan nemen aan de discussis ;)
Zou het misschien leuk zijn om Hans te laten weten, dat we aan hem denken? Kaartje of zoiets richting Rotterdam?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Bij 1000 geven we een feestje? :cool:
Hey Arjay,

Over een goeie maand bestaat het forum 2 jaar en als er nog 22 leden bij komen dan is het zo ver :)>

iHkmHzH.jpg


Ik ga haast niet anders kunnen dan naar de volgende baardborrel gaan om dit te vieren :D
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Van de week snorwax besteld bij mijnbaard.nl

Paar dagen later kreeg ik, samen met de rest van de bestelling, helaas de beeardbalsem binnen.

Klein foutje in de verwerking van de bestelling kan altijd gebeuren.

Na even contact te hebben opgenomen met de webshop kreeg ik 2 dagen later reeds de snorwax in de brievenbus.

TOP-service van mijnbaard.nl vind ik dat (Y)

Als extraatje mocht ik de baardbalsem alsnog houden als vervroegd kerstcadeau :)>

Een mens zou haast gaan hopen dat ze zich vaker vergissen :D:D:D:D

QKndppM.jpg
 

Goenie

Baard
Even een vraagje tussendoor. Hier op het forum wordt allom aangeprezen dat men vooral geen chemische rotzooi in de baard moet smeren, maar toch zie ik veel mensen hier produkten bestellen zonder het zelf te maken.
Is dit nu om tijd te besparen of is het minder leuk om zelf te maken of is het dat deze produkten toch niet zo chemische rotzooi is?
Ikzelf maak mijn baardolie en op den duur ben ik van plan om ook mijn baardbalsem zelf te maken en wellicht ook nog de snorwax. Gewoon omdat het leuk is om te doen en zeker omdat het echte natuurlijke produkten zijn zoals hier op dit forum allom geprezen wordt. En als laatste is het nog goedkoper ook. Dus is snap eigenlijk niet zo goed waarom men deze produkten kopen terwijl hier op dit forum gezegd wordt dat je het net zo goed zelf kunt doen.
Mag ik hier duidelijkheid over?
Beard up ! :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Je slaat de spijker op de kop! Ik ben op het Baardforum terecht gekomen, omdat ik recepten zocht voor het zelf maken van baardolie.
Ik vermoed, dat het de nieuwsgierigheid naar nieuwe geuren en eventuele "hold" van een product zijn, die het winnen van de wetenschap, dat men minder natuurlijke producten in de baard gaat smeren. Men vraagt ook niet aan de kapper, wat de ingrediënten van een haarlotion zijn, voordat hij dit op hun hoofd masseert, maar gaat er vanuit, dat het wel goed zal zijn, omdat hij dit product nu eenmaal gebruikt.

Hierbij dan maar even een foto van Professor Melchior's Baard Alchemisten Laboratorium:

image.jpeg
 

Weeble

Volle Baard
Ik koop in ieder geval geen baardolie, balsem of wax meer nu ik ze zelf kan maken.
Het werkt gewoon goed, is vele malen goedkoper én leuk om te maken!:)>
 
Banner image
Top