Het off-topic topic - Slow chat

P

PUNK-JAZZ

Guest
RJ...Ja...ja...ik ben weer FF aanwezig ghehehehee

zo veel om te lezen @ forum ...maar pffffieuwww...ik reageer maar niet op alles ...anders ben ik volgend jaar pas klaar met inlezen / reageren hahahaahah
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Arjay

Baardaap
Oerbaard
@Ratlook komt trouwens nog weleens ff online op het forum.. Wie weet gaat hij zich binnenkort ook weer mengen in de gesprekken.. :p

Fear the return!
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
@Ratlook weet je... BF verwelkomt jou met open BAARDEN...eh...Handen:D(Y)



was spotted @ BF :D

Ratlook
Baard, Man
Ratlook was laatst gezien:
zaterdag om 19:16
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Wil iemand nog wat kwijt over Parijs afgelopen weekend?
Ik was/ ben er echt even kapot van.. :(
Zoiets raakt mij altijd enorm en maakt mij ontzettend boos. Het komt soms allemaal zo dicht bij..
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik heb het allemaal in een roes zien de revue passeren maar gezien het overlijden van mijn moeder op dezelfde dag bekijk ik het redelijk van op een afstand :confused:

Ik heb zelf verschillende periodes in regio's doorgebracht waar een dergelijke "dreiging" de dagelijkse realiteit is en dus ben ik niet het ideale klankbord wat dat betreft.

Uiteraard is zoiets verschrikkelijk, maar eigenlijk worden nu velen plots wakker omdat het in onze achtertuin gebeurt. Dat die toestanden voor veel mensen (bijvoorbeeld veel vluchtelingen die hier eigenlijk niet echt welkom zijn) een dagelijkse manier van leven zijn wordt vaak vergeten.

Spijtige zaak is dat zoals altijd heel snel iedereen over dezelfde kam wordt geschoren. Al die extremisten zijn islamiet maar die 99% andere islamieten zijn net zozeer geschokt als de niet-islamieten.

Het grootste probleem is dat je jezelf niet kan verdedigen tegen een dergelijke aanslag omdat die kerels bereid zijn te sterven voor hun "doel" en het enkelingen zijn die je onmogelijk kan filteren in de massa mensen die Europa heet. Dat schept een machteloos gevoel waar je uiteraard terecht boos van wordt.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Gecondoleerd met het overlijden van je moeder @Cowboy..

Wat aanslagen betreft..
Mooi gesproken. Alleen bekijk ik het niet echt door die bril ongeacht je gelijk hebt of niet. Wij zijn hier simpelweg niet aan gewend. Dus heeft het een grote impact. Op zo'n moment is het voor mij irrelevant of het voor sommige dagelijkse kost is of niet. Maar vooral omdat het te dichtbij komt willen we er iets aan doen, en doet het iets met je.
Iedereen over één kam scheren is ook niet juist inderdaad, maar das iets anders..

Maar jij hebt momenteel andere dingen om je druk over te maken. Heel veel sterkte de komende tijd..
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Allereerst heel veel sterkte, @Cowboy. Gecondoleerd.

En wat betreft Parijs... Ik denk dat alles wel gezegd is over de verschrikkelijke gebeurtenissen inmiddels.
Deze fanaten bewijzen 1,6 miljard andere, vredelievende moslims een zeer slechte dienst.
 
Banner image
Top