groeiproces baard Patrick van 2-5-15 tot 2-5-16

Bijzonder mooie baard! Dat is denk ik heel rustig en beheerst trimmen en met de strakke hand, want 1x uitschieten enuh.... maar te gekke baard man! (Y)
 

Fernand

Baard
Thanks man:)Ik werk alleen mijn bovenzijde kaak bij met een scheermesje(Y)De neklijn is de natuurlijke lijn dus ongeschoren en uitstekende haartjes met een kapperschaartje;)Beard up:)>

dat is info naar mijn hart. zo min mogelijk scheren :)> Wil je net zolang doorgaan tot de lengte van Hans zijn baard?
Nu nog pertinent verwijderen van hoofdhaar dan ben ik helemaal klaar :p
 

maximum

Zware baard
dat is info naar mijn hart. zo min mogelijk scheren :)> Wil je net zolang doorgaan tot de lengte van Hans zijn baard?
Nu nog pertinent verwijderen van hoofdhaar dan ben ik helemaal klaar :p

Haha..Ik wou tot 2 mei gaan omdat ik dan 1 jaar bezig ben:)Maar ik weet nu al dat ik verder ga;)Ik zit dan rond de 12 cm maar wil het rond de 20-30cm graag eens aanschouwen:DZolang hij mooi vol blijft en handelbaar is laat ik het doorgroeien(Y)Als hij geregeld tussen de autodeur zit bij het instappen is de eindlengte wel bereikt lijkt me:p..Beard up:)>
 

Fernand

Baard
Haha..Ik wou tot 2 mei gaan omdat ik dan 1 jaar bezig ben:)Maar ik weet nu al dat ik verder ga;)Ik zit dan rond de 12 cm maar wil het rond de 20-30cm graag eens aanschouwen:DZolang hij mooi vol blijft en handelbaar is laat ik het doorgroeien(Y)Als hij geregeld tussen de autodeur zit bij het instappen is de eindlengte wel bereikt lijkt me:p..Beard up:)>

whahahaaha bij het instappen dan maar een elastiek erin (of viking baard kraal)
dus over 2 jaar krijgt Hans competitie!!??
 

Almer

Baard
Ik deel je mening ik ben ook reuzebenieuwd hoe die is als die echt lang is. Daarna kun je altijd nog terug, de weg vooruit duurt langer :D

Begint wel aardig te frustreren trouwens, ik vind hem nog steeds niet lang genoeg en over 2 maandjes hangt ie er al een jaar maar ook al lang en breed besloten door te gaan:)> weer zo'n verslaving erbij verdorie maar wel blij dat ik van dat scheren af ben zeg pfffff. Toch dik 10 jaar niet vanaf kunnen stappen, werkt wel bevrijdend dat het nu wel lukt!
 

maximum

Zware baard
Ik deel je mening ik ben ook reuzebenieuwd hoe die is als die echt lang is. Daarna kun je altijd nog terug, de weg vooruit duurt langer :D

Begint wel aardig te frustreren trouwens, ik vind hem nog steeds niet lang genoeg en over 2 maandjes hangt ie er al een jaar maar ook al lang en breed besloten door te gaan:)> weer zo'n verslaving erbij verdorie maar wel blij dat ik van dat scheren af ben zeg pfffff. Toch dik 10 jaar niet vanaf kunnen stappen, werkt wel bevrijdend dat het nu wel lukt!

Haha..Bij mij valt hij id ook wat tegen vond ik zelf met precies 8 maanden:((Y)
Maar aan de andere kant ben ik ook weer verslaafd id aan de verandering in diezelfde maanden;)Dus laat maar gaan dan he:D..Tot nu toe denk ik geregeld voor de spiegel potverdikkie:)>:) Dus beard up:)>
 

Almer

Baard
Oh nee het doel is nu 27 juni, dan komt zz top in de heineken music hall. Ben na al dat ZZ top geschreeuw naar me het goed gaan waarderen moet ik eerlijk zijn ik wil ze wel eens live zien :)>

Ben ook zeker tevreden hoor met de baard maar het mag veel gekker van mij :D
 

Johan

Baard
@Zwollenaar het lijkt me dat je moet doen wat je wilt. Jij bent al jaren baarddrager (misschien wel de oudste baard van het forum?) dus jij weet inmiddels wel wat jouw ding is
 
Zo'n hele lange baard blijf ik ook geweldig vinden :D lekker episch en machtig staat dat, zeker als het goed onderhouden word zonder teveel uitsteeksels kan het een gele coole look geven.
 

maximum

Zware baard
Tijd voor een update plaatje voor het archief:)9 maanden op baardreis nu:DEn we gaan lekker door:pVan de week een klein beetje ronding erin laten knippen door het vrouwtje want het werd iets te hoekig;)Beard up:)>IMG-20160206-WA0004.jpg
 
Banner image
Top