groeiproces baard Patrick van 2-5-15 tot 2-5-16

maximum

Zware baard
Bedankt voor je uitleg. Zal het thuis eens proberen met de fohn. Gebruikte hem echter alleen nog maar voor mijn hoofd haar.

Maar handdoek droog maken, zelfs daarna komen er bij mij druppels uit. En die gaan er bij mij pas meestal helemaal uit als ik me baard in de olie of wax doe. Maar dan strijk ik ook met mijn vingers door de baard en probeer ook bij de huid te komen.

Afijn, in ieder geval bedankt voor je uitleg!

Bij mij zitten er daarna ook nog druppels in maar die verdwijnen heel snel met de fohn;)Verder lijkt mij olie of wax niet goed tot zijn recht komen als je haar nog vochtig is:)Beard up:)>
 

Almer

Baard
Om van de waterdruppels af te komen föhn je het, zo doe ik het ook alleen borstel ik na de olie/wax nog wel en desnoods nog een paar drupjes olie druk ik de baard in model
 

maximum

Zware baard
Om van de waterdruppels af te komen föhn je het, zo doe ik het ook alleen borstel ik na de olie/wax nog wel en desnoods nog een paar drupjes olie druk ik de baard in model

Dat kan ook id(Y)Ik doe het alleen niet want dan blijft het borstelen ..olie..borstelen...olie etc.;)Zit er zo een half flesje GBS in:DBeard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Mooi man! :D Gefeliciteerd! Dat heb je toch maar weer even voor elkaar gebokst. En het is een prachtexemplaar geworden.. (Y)
 
Alvast van harte gefeliciteerd met dat mooie 1-jarige baard van je.

Leuk om de progressie in de foto's te zien. Dat werkt wel inspirerend bij mij.

Cheers Maximus
 

Pieter15

Stoppelbaard
Alvast gefeliciteerd! Zo'n geweldige baard is wel een feestje waard!! :)>

Ik hoop deze lengte ook te bereiken. (zit nu op 6 maanden)
 

maximum

Zware baard
20160528_142718-1-1-1.jpg Effe voor het archief:)
Bijna 13 maandjes onderweg deze week:D
Wel effe afgelopen week een innie minnie modelletje in laten knippen door mijn prive barbierster:p
Werd toch net wat te hoekig;)
Ben benieuwd naar de progressie van het komend jaar en wanneer ik denk this is the limit(Y)
Beard up:)>
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top