groeiproces baard Patrick van 2-5-15 tot 2-5-16

maximum

Zware baard
Effe voor het archief:D11 maandjes op reis and still growing strong:)Beard up:)>2016-03-27 13.47.14.jpg20160405_144920-1.jpg
 

Bijlagen

  • 2016-03-27 13.47.14.jpg
    2016-03-27 13.47.14.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 80
  • 20160405_144920-1.jpg
    20160405_144920-1.jpg
    598,3 KB · Weergaven: 67
Maximus, jou baard is ook al zo mooi en fluffy uitgekamd maar toch retestrak bijgewerkt!

Mag ik vragen hoe jij je baard prept voordat je het gaat bijwerken?

Bedoel; neem je eerst een douche, dan waxen/ olieen, uitkammen en dan bijwerken met tondeuze? Of heb je een ander manier van aanpak?
 

maximum

Zware baard
Maximus, jou baard is ook al zo mooi en fluffy uitgekamd maar toch retestrak bijgewerkt!

Mag ik vragen hoe jij je baard prept voordat je het gaat bijwerken?

Bedoel; neem je eerst een douche, dan waxen/ olieen, uitkammen en dan bijwerken met tondeuze? Of heb je een ander manier van aanpak?

Uiteraard(Y)Eerst douche en handdoek drogen maken..Daarna met de fohn erbij alles onder de kin omhoog borstelen(+/-15 sec.)..Dan 15 sec. de flanken en bovenzijde goed naar beneden uitborstelen..Fohn continue op 30cm afstand houdende..Dan zonder fohn snor uit borstelen..En voor de finishing touch een dotje baardolie van boven naar beneden goed uitwrijven om de uitstekende haartjes vlak te strijken..En tenslotte evt wat snorrewax in de snor..Ik zweer persoonlijk bij een fohn omdat het je haren straight als waren;)En verder borstel ik nooit na de olie omdat het dan weer springerig word:)Verder denk ik dat de juiste materialen of producten zeer invloedrijk op het eindresultaat zijn..Beard up:)>
 
Bedankt voor je uitleg. Zal het thuis eens proberen met de fohn. Gebruikte hem echter alleen nog maar voor mijn hoofd haar.

Maar handdoek droog maken, zelfs daarna komen er bij mij druppels uit. En die gaan er bij mij pas meestal helemaal uit als ik me baard in de olie of wax doe. Maar dan strijk ik ook met mijn vingers door de baard en probeer ook bij de huid te komen.

Afijn, in ieder geval bedankt voor je uitleg!
 
Banner image
Top