Freerider: unleash the beard

Kale666man

Baardaap
Nou freerider
Daar gaat dalijk uiteindelijk toch de schaar erin.:(
Zonde hoor,maar ja dan krijg je straks spijt en dan een vrouw die zegt
Veel beter zo.
Nou die van zeurde ook altijd in 2016 en heb na al dat gezeik hem eraf gehaald.
En toen kwam ze thuis en zegt ze:
Lul wat heb je nou gedaan wat zonde.
Nu blijft hij eraan en ik wil hem zolang mogelijk.
Zat van de week wel vast tussen de rits van me jas en dat was minder leuk.
Gelijk een paar haren deraf.
Maar goed,misschien bedenk je je nog en blijft hij zitten want als je 1 maal begint te scheren,ja .........o_Oo_O
 

RCM

Baardaap
@Kale666man , OEI, tussen de rits! Dat is ff tandjes bijten en weer doorgaan ;)... zonde van die paar haartjes maar die groeien wel weer aan :D... Het is inderdaad jammer als een vrouw/vriendin het niet zo leuk vindt, maar daar moet men maar met dealen. Maar laat echter NOOIT je partner bepalen, maar onderneem wat voor beide aanvaardbaar is! :)>(Y)
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Nou het was een oud vest en ik keek of de rits er niet uitliep.
Maar ja,gelukkig niet zo erg en zo lang ia nog niet.
Ja omdat ik met me kop omlaag keek gebeurde het.
Ik heb vroeger ook wel een paar keer kleine ries tussen de gulp gehad,maar dit zullen meer mannen ervaren en is pijnlijker dan de baard:):):)
 

Texman

Koning Baard
Ehhh, ik ga nog even eigenwijs door ;)
Op deze lengte zal de baard nog wel even blijven, alleen nog kijken of ik iets aan de snor ga doen.

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
Ook ik vind het jammer dat een langere baard er niet in zit maar anderzijds is een goede verstandhouding met je vrouw ook heel belangrijk. Uiteindelijk zullen jullie er samen uit moeten komen. Als een korte baard wel acceptabel is zou ik daar voor gaan. Maar wel superstrak getrimd en gestyled zodat je er altijd goed verzorgd uitziet. Regelmatig naar de barbier is dan wel een must. Alles wat kan helpen om je baard te behouden is nu belangrijk. Kleding kan ook helpen. Met de juiste kleding kan je je persoonlijkheid een enorme boost geven. Je baard moet dan een onderdeel zijn van het totale plaatje en daardoor wellicht beter te accepteren. Een heer van stand dus;).
Sterkte en succes.
Texman:)>
 

Freerider

Baard
Mannen, dank jullie wel voor de mentale support!
Zal eens op zoek gaan naar baardstijlen met een kortere snor, misschien dat dat al voldoende is. Hebben jullie nog mooie voorbeelden?

@Richard: en wat heb je nu geleerd? (Heb het zelf ook al een keer gehad dat ik iets te enthousiast mijngas dichtritste)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 

Kale666man

Baardaap
Mannen, dank jullie wel voor de mentale support!
Zal eens op zoek gaan naar baardstijlen met een kortere snor, misschien dat dat al voldoende is. Hebben jullie nog mooie voorbeelden?

@Richard: en wat heb je nu geleerd? (Heb het zelf ook al een keer gehad dat ik iets te enthousiast mijngas dichtritste)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Dat ik wat voorzichtiger moet zijn en bedenken dat er nog iets aan mijn kin hangt.
Ja stom,maar goed ik zal niet de eerste zijn hahahaha
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Jammer dat de tegengas van de vrouw des huizes nogal hardnekkig is :(

Sterkte en succes gewenst met het vervolg van zowel een eventueel meer aanvaardbare stijl naar haar smaak als het "probleem" met de snor (Y)
 

Alain1970

Stoppelbaard
Er zullen altijd wel mensen zijn die zowel voor als tegen een baard dragen zijn. Ik heb nu wel het geluk dat mijn vrouw een baard leuk vindt alhoewel ze soms zeurt over de snor. Oké, hij is lang en hangt wat over de lippen, als ik soep of een pint drink heb ik steeds een zakdoek bij de hand, hij zit regelmatig in de weg bij het zoenen. Maar goed, het is wat het is Op het werk ook veel kritiek en gezaag moeten verdragen. Nu, mijn werkgever wou een nieuwe campagne opstarten voor hun sollicitaties ivm diversiteit. En zie wie mocht meedoen
8932d989a4b8418187230e837c249dc6.jpg
 

Freerider

Baard
Het is begonnen bij de snor....
Deze heb ik nu iets korter, bij de uiteinden was deze langer dan in het midden. Ik kon een krul draaien, nu niet meer. Haalt wel gelijk wat massa weg, minder de walrus idee.
De rest blijft nog zitten, tot ik bij de barbier er een model in laat zetten.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 

Freerider

Baard
Bijna 4 maanden, maar toch ga ik afscheid nemen van dit gezicht...
577a7a87a9861a703d6a71c72e274639.jpg
64dedc3d7926722429840458d0f9a139.jpg


deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 
Banner image
Top