Freerider: unleash the beard

dijkie

Zware baard
ja ik vind het ook jammer, je had zo'n mooie baard.
Maar we leven in een vrij land, en jij neemt die beslissing.
Ik wens je het aller beste, en misschien tot ziens.
 

Freerider

Baard
Toch nog even uitstel, het was te druk bij de barbier...

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

Freerider

Baard
Mooie baard hoor! Laat de barbier er maar iets van maken wat jullie beide mooi vinden! Succes! :)>(Y)
Thanks, nu voor het eerst in twee weken er ook weer echt blij mee. De afgelopen weken heeft het enorm in de Krul gezeten, nu toch maar een andere manier van föhnen gebruikt. De lengte is terug en het ziet er strakker uit.

De barbier mag mij een strakke baard aanmeten, ik heb wel wat voorbeelden liggen. De vrouw zal het ongetwijfeld er nog niet mee eens zijn, maar dat zien we dan wel weer...


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
  • Like
Reactions: RCM

istawa

Zware baard
@Freerider ik zelf hou mijn snor in het midden boven de lip ook wat korter. Vind ik persoonlijk wat prettiger met eten en drinken en al die andere zaken vrouw gerelateerd waar ik hier maar niet over ga uitwijden . Je vind de gulde middenweg wel. Pracht baard by the way

it aint over until the fat lady sings
 

Freerider

Baard
Vandaag bij de barbier geweest, en toch lichtelijk eigenwijs geweest. ;)
Er zitten behoorlijke golven in de baard, dus daar moet ik mee leren leven, een strak gestylde baard gaat het niet worden.

Het resultaat :
c1172413568983646a84154900702cff.jpg
a94c12f55587da4ca8f4262b36daaa70.jpg
fc3451e6df93fde1be674f9cbefbe18e.jpg


deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

TMG1961

Baardaap
Mooie baard. Lijkt het zo op de foto's of is de onderkant van de baard niet gelijkmatig geknipt met links onder zelfs een klein stukje missend.
 

Freerider

Baard
Mooie baard. Lijkt het zo op de foto's of is de onderkant van de baard niet gelijkmatig geknipt met links onder zelfs een klein stukje missend.
Dat lijkt zo. Door de golven valt het nog wel eens anders, en ik had mijn baard niet eerst strak geborsteld vóór ik de foto maakte. Had er al weer met mijn handen in gezeten...

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 
Banner image
Top