Freerider: unleash the beard

Freerider

Baard
Al wel vaker ben ik lui met scheren, heb namelijk nogal een gevoelige huid. Ook al een keer eerder een paar weken niet geschoren, wat toch wel een redelijke wannabe baard opleverde. Maar wegens enorme jeuk heb ik deze toen weer afgeschoren.

Nu is het inmiddels toch weer een week geleden dat ik mij voor het laatst geschoren heb, en ik ben voornemens om nu toch maar eens door te zetten, aangezien het (nog) niet zo jeukt. Boldking leveringen heb ik ook maar gelijk stop gezet!
Kwam toevallig op dit forum terecht in de zoektocht waar ik rekening mee moet gaan houden. Blijkbaar moet ik op zoek naar wat middeltjes die nu nog niet in mijn bezit zijn.
Mijn wanglijnen zijn niet symetrisch, dus die probeer ik gelijk bij te houden (minimaal weg), en aangezien ik toch een redelijk representatief beroep heb, moet alles er toch een beetje netjes uitzien. De hals hou ik ook nog kort, geeft voor mijn gevoel een vollere indruk en een nettere baard (voor zover je bij mij van een baard kan spreken).

Dus vanaf nu, unleash the beard!
d778eac29b9d1d63e57ef377269b0f69.jpg
666a32efaccc597594488bd6bc43be26.jpg
1654aa83b92a23bdd45fc0aedf27a8ca.jpg
 

Hapmans

Baard
welkom (Y) ik zou idd beginnen met een goed baardolie aan te schaffen dit vermindert de jeuk behoorlijk en voor de rest doorzetten jeuk is een bepaalde periode, die hebben we allemaal gehad!!!! beard on veel plezier met de reis naar een vette baard!! beard on:)>
[DOUBLEPOST=1507654043][/DOUBLEPOST]trouwens het laten groeien van een baard is geen luiigheid!!!!!!!!!!!!!!!!!!het verzorgen van je baard kost meer tijd dan doelloos je kin glad scheren.
 

Freerider

Baard
Thanks Hapmans!

En ja, ik besef me dat een baard meer werk kost, vandaar dat ik hier ook terecht ben gekomen ;)
Ben mij momenteel aan het inlezen, is er ook nog iets waarmee ik mijn vrouw mee kan overtuigen? Of gewoon stiekem steeds langer laten groeien?

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
 

RCM

Baardaap
Welkom hier en zoals mijn bovenbuurman al schreef, de jeuk en dat geprik is maar voor een periode. Persoonlijk duurde het bij mij tot de 8ste week, maar echte mannen slaan zich daar wel doorheen ;)! Kies voor een voor jou heerlijk ruikende en verzorgende baardolie en eventueel baarshampoo en dan red je het makkelijk! Succes ermee.. :)>(Y)
 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum en succes met de baardreis.
Zo te zien heb je de potentie voor een forse baard.
Over de "problematiek met de vrouwen" is nog genoeg te lezen op het forum.
 

DNA76

Baard
Welkom, succes met de baardreis.
Persoonlijk hielp de arganolie vanuit het kruidvat goed bij mij. Spotgoedkoop en ik vond em nog goed ruiken ook. Verdere info is hier met overmaat te vinden dus veel leesplezier8
 

Freerider

Baard
Thanks allemaal!

Ben erg benieuwd waar mijn baardreis naartoe gaat. Hopelijk mooi vol en een beetje te handelen, mijn haren staan nu nog loodrecht op mijn huid.
Enne, positief, had al niet heel veel jeuk, vandaag helemaal géén jeuk!
 

Freerider

Baard
Zo, nu alweer twee weken niet geschoren!
Jeuk is nog altijd verwaarloosbaar, wel smeer ik dagelijks olie op de stoppels.
Ook besloten om na het lezen hier en het bekijken van diverse yt-filmpjes om de neklijn toch lager te laten lopen en de wang lijn minder bij te werken. Het valt op dat er nu ook haar begint te groeien op de minder bedeelde plekken.
d975d702a8a18b36ba0a586ed872ef4c.jpg


Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
 

Freerider

Baard
Gaat goed komen zo te zien.. succes!!
Hahaha, dat is nog maar de vraag ;) krijg net van een 10-jarige smurf te horen dat ik op Bigfoot lijk! Waarna de 6-jarige smurf roept dat ik mij echt moet gaan scheren.

Morgen neem ik ze mee naar de opticien. En anders ga ik wel zakgeld inhouden.

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
 

Freerider

Baard
Het zal geen hele grote baard worden, twijfel nog tussen ietsjepietsje langer, of toch een minimale baard (of hoe dat ook mag heten).

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Hahaha, dat is nog maar de vraag ;) krijg net van een 10-jarige smurf te horen dat ik op Bigfoot lijk! Waarna de 6-jarige smurf roept dat ik mij echt moet gaan scheren.

Morgen neem ik ze mee naar de opticien. En anders ga ik wel zakgeld inhouden.

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Of vertel ze, dat hun grote roerganger -de Grote Smurf- ook een baard heeft! :D
 

Freerider

Baard
Welkom, succes met de baardreis.
Persoonlijk hielp de arganolie vanuit het kruidvat goed bij mij. Spotgoedkoop en ik vond em nog goed ruiken ook. Verdere info is hier met overmaat te vinden dus veel leesplezier8
Deze gebruik ik nu ook. De voornaamste redenen: goedkoop en de kruidvat zit een paar honderd meter verder op.
Moet volgende week toch weer naar de barbier om mijn haar te laten doen, kan dan gelijk eens kijken en ruiken wat zij adviseren.
Voor mijn hart gebruik ik uppercut.

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
 
Banner image
Top