Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Mooie avater,macx
Dank je wel Fox, ja die foto heb ik vanmorgen toen ik thuis kwam nog gemaakt, ik vond het zelf ook een leuke avatar daarom dat ik deze heb geüpload, het heeft al een beetje dat brede blokkerige wat ik zelf wel mooi vind. Nu het geheel lekker laten groeien. Ik ben elke dag bezig met de baard, lekker wassen en boel oliën er in masseren en lekker verwennen zal ik maar zeggen. Ik doe het allemaal met veel plezier.

Die speciale effect op de avatar dat heb ik van mijn Googleaccount gehaald, ik heb daar dezelfde avatar geüpload en toen zag ik dat mooie ronde effect, toen heb ik daar een screenshot van genomen en een crop
cut out gedaan en deze hier geüpload.
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Gaan we nog een keer gezellig een terrassie doen? Hier in Oosterhout heb je ook gezellige terrassen, in Breda ook maar Oosterhout is ook gezellig hoor!
 

Macx

Baardaap
Zo, vandaag kennis gemaakt met een barbier in Oosterhout, Naam van shop is Vlijmscherp. Ik heb niks aan de baard laten doen want die wil ik nog lekker door laten groeien, dus alleen m'n kop geknipt, en ik moet zeggen Mark (naam barbier) is een leuke gozer en doet het goed, ik ben dik tevreden over zijn kunsten, dus het geeft me wel weer meer vertrouwen om mijn baard te laten doen bij Mark.
Dus nu heb ik weer een reden om een paar foto's te uploaden, (doe ik graag) om te kijken of ik al wat dichter bij mijn doel kom, wat denken jullie gaat wel lukken denk ik zo.
Hier dan de foto's die ik zojuist heb gemaakt 22.3.2022 23.00 uur. (jullie zullen wel denken, komt ie weer aan met zijn foto's haha) (ik hou van uploaden)
Dit is het voorlopige doel,
grijze-herenkapsels-012.jpg

Hier dan mijn koppie,
 

Bijlagen

  • 2.jpg
    2.jpg
    495,8 KB · Weergaven: 54
  • 4.jpg
    4.jpg
    492,6 KB · Weergaven: 55
Laatst bewerkt door een moderator:

tijn

Zware baard
Zo, vandaag kennis gemaakt met een barbier in Oosterhout, Naam van shop is Vlijmscherp. Ik heb niks aan de baard laten doen want die wil ik nog lekker door laten groeien, dus alleen m'n kop geknipt, en ik moet zeggen Mark (naam barbier) is een leuke gozer en doet het goed, ik ben dik tevreden over zijn kunsten, dus het geeft me wel weer meer vertrouwen om mijn baard te laten doen bij Mark.
Dus nu heb ik weer een reden om een paar foto's te uploaden, (doe ik graag) om te kijken of ik al wat dichter bij mijn doel kom, wat denken jullie gaat wel lukken denk ik zo.
Hier dan de foto's die ik zojuist heb gemaakt 22.3.2022 23.00 uur. (jullie zullen wel denken, komt ie weer aan met zijn foto's haha) (ik hou van uploaden)
Dit is het voorlopige doel,
Bekijk bijlage 21546

Hier dan mijn koppie,
Mooie haarknipbeurt. En ha of je je doel gaat halen???? Echt???? Je bent er al bijna. Ziet er top uit Macx.
 

Macx

Baardaap
Mooie haarknipbeurt. En ha of je je doel gaat halen???? Echt???? Je bent er al bijna. Ziet er top uit Macx.
Dankjewel Tijn, voor de leuke woorden. Ja ik denk het ook wel hoor, de barbier zegt dat mijn kleur zilver wordt genoemd, dus niet grijs of wit maar zilver.
Nu ben ik dus een echte silver daddy hahaha. (ik haal het doel ook wel, maar ik moet toch een reden hebben om te uploaden, dus daarom)
 

VinK

Baard
Zo, vandaag kennis gemaakt met een barbier in Oosterhout, Naam van shop is Vlijmscherp. Ik heb niks aan de baard laten doen want die wil ik nog lekker door laten groeien, dus alleen m'n kop geknipt, en ik moet zeggen Mark (naam barbier) is een leuke gozer en doet het goed, ik ben dik tevreden over zijn kunsten, dus het geeft me wel weer meer vertrouwen om mijn baard te laten doen bij Mark.
Dus nu heb ik weer een reden om een paar foto's te uploaden, (doe ik graag) om te kijken of ik al wat dichter bij mijn doel kom, wat denken jullie gaat wel lukken denk ik zo.
Hier dan de foto's die ik zojuist heb gemaakt 22.3.2022 23.00 uur. (jullie zullen wel denken, komt ie weer aan met zijn foto's haha) (ik hou van uploaden)
Dit is het voorlopige doel,
Bekijk bijlage 21546

Hier dan mijn koppie,
Super @Macx je doel is inderdaad al zo goed als bereikt! Echt een goede volle baard!
 

Texman

Koning Baard
Ha @Macx ,
Je barbier heeft je netjes geknipt en je baard komt ook beter tot zijn recht zo met een korter kapsel (Y)(Y)(Y)
En wat je doel betreft denk ik dat je er al bijna bent. Ik denk dat je ook wel wat verder kan gaan dan je voorbeeld.
Je hebt de baardgroei voor een mooie grote volle baard ;).
Ben benieuwt naar het vervolg.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Mooi Macx, je hebt je doel al bijna bereikt!

En nog bedankt dat je hardop je mening deelde (Y)
Zo ben ik nou eenmaal, dat hoort zo. Jij nam het ook op voor mij.
[DOUBLEPOST=1648057647][/DOUBLEPOST]
Ha @Macx ,
Je barbier heeft je netjes geknipt en je baard komt ook beter tot zijn recht zo met een korter kapsel (Y)(Y)(Y)
En wat je doel betreft denk ik dat je er al bijna bent. Ik denk dat je ook wel wat verder kan gaan dan je voorbeeld.
Je hebt de baardgroei voor een mooie grote volle baard ;).
Ben benieuwt naar het vervolg.
Texman :)>
Ik denk er hard over na om voor langer te gaan ook de snor moet zo lang mogelijk worden, we zullen zien, tot nu toe heb ik geen behoefte om er iets aan te laten doen, dus ik denk dat de baard langer gaat worden dan op de foto mijn doel.
[DOUBLEPOST=1648057820][/DOUBLEPOST]
Super @Macx je doel is inderdaad al zo goed als bereikt! Echt een goede volle baard!
Dank je wel VinK, ik denk dat ik voor langer ga, kijken hoe dat is nu ik toch al zolang bezig ben, kijk, afknippen kan altijd hé.
[DOUBLEPOST=1648057870][/DOUBLEPOST]
Dat heeft de barbier heel goed gedaan.
Mooi geheel met je baard.
Dankjewel Giant.
[DOUBLEPOST=1648057943][/DOUBLEPOST]
Mooi werk gedaan de barbier, ja en u doel zal niet lang meer duren , ziet er keurig uit
Grt Silver Fox
Dankjewel Fox, misschien ga ik voor iets langer, reis bevalt me nog steeds goed.
 

Fox

Zware baard
Zo ben ik nou eenmaal, dat hoort zo. Jij nam het ook op voor mij.
[DOUBLEPOST=1648057647][/DOUBLEPOST]
Ik denk er hard over na om voor langer te gaan ook de snor moet zo lang mogelijk worden, we zullen zien, tot nu toe heb ik geen behoefte om er iets aan te laten doen, dus ik denk dat de baard langer gaat worden dan op de foto mijn doel.
[DOUBLEPOST=1648057820][/DOUBLEPOST]
Dank je wel VinK, ik denk dat ik voor langer ga, kijken hoe dat is nu ik toch al zolang bezig ben, kijk, afknippen kan altijd hé.
[DOUBLEPOST=1648057870][/DOUBLEPOST]
Dankjewel Giant.
[DOUBLEPOST=1648057943][/DOUBLEPOST]
Dankjewel Fox, misschien ga ik voor iets langer, reis bevalt me nog steeds goed.
Dag Macx, zou ik ook doen moest ik van ´jou
zijn lekker door baarden (Y)
 

Macx

Baardaap
Ik vind jouw baard mooier dan je voorbeeldfoto!
Dat is wel een groot compliment, hartelijk dank. Ik krijg ook van mijn vrouwelijke klanten positieve geluiden te horen, ook lijken ze vriendelijker naar mij toe dan toen zonder baard. Dus iets zal wel waar zijn van jullie mooie complimenten. Ik moet zeggen,ik vind het zelf ook een leuke baard en ik wil er niet meer van af.
[DOUBLEPOST=1648430348][/DOUBLEPOST]
Fraaie baard, heb net de vorderingen even bekeken.
Dat doel is appeltje eitje, maar dat model erin staat je goed
Hartelijk dank voor je fijne reactie Jeb. Jij hebt ook een hele mooie baard. Ik kom binnenkort weer bij je langs.
[DOUBLEPOST=1648430429][/DOUBLEPOST]
Leuk om de vorderingen te zien. Prachtige baard al zeg.
Hartelijk dank Knulletje.
[DOUBLEPOST=1648433136][/DOUBLEPOST]
Kijk daar doe het voor :)(Y)(Y)(Y).
Dat was wel een hele leuke reactie ook van Olav. Alle vrienden hier geven leuke reacties en daar doe ik het ook voor om er het beste uit te halen.
 

Macx

Baardaap
Dat wordt een blijvertje hoor! Top!
Bedankt Hansie, ja dit is wel een blijvertje en ik ga hopelijk door de toekomstige jaren heen verschillende stylen uit proberen. Mijn eerste doel heb ik bijna bereikt, maar ik heb nog geen zin om er iets van af te laten knippen, ik ga eerst nog voor langer en kijken hoe dat weer staat. Als ik daar dan ben kan ik alle stylen die korter zijn uit proberen en weer kijken welke het leukste staat. Ik blijf wel steeds veranderen denk ik nu. We zullen zien Hansje.
 
Banner image
Top