Baardgroei Proces Topic

Gunter

Baard
Ik heb ooit de biografie gelezen van Barry Hay, en één zin die hij af en toe herhaalde en die mij bijgebleven is is"there is no such thing as a perfect paradise".

Voor velen hier heb jij denk ik de perfecte baardgroei (voor mij in ieder geval wel, en aan de hand van de reacties denk ik ook voor anderen). Maar ik realiseer mij nu door jouw actie en uitleg dat "there is no such thing as a perfect beard". In ieder geval niet voor de drager. En eigenlijk help je mij door jou actie en mijn realisatie, dat ik blij moet zijn met wat er wel mogelijk is qua baard, mijn baard hoe die bij mij past.

Ik ben benieuwd naar jouw 2e reis, en jouw toekomstige reacties. Sterkte!
 

Kale666man

Baardaap
Beter de baard dan me maatje Gunter
Over een tijdje heb die weer een flinke baard hoor,dat gaat snel zat.
Maar wel een mooi stukje wat je schrijft, in ieder geval dat vind ik zeker.
Top man.(Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik vind de nieuwe avatar leuk @RCM
Je kunt de spiegel en camera gewoon weer gebruiken. De opmerking over de onderkin plaatste ik om je te motiveren om toch je prachtige baard weer te laten groeien, dus niet om je te kwetsen. ;)
Als je het geheim kunt houden, dan kan ik je wel meedelen er zelf ook een te bezitten. o_O
 

RCM

Baardaap
@ProfessorMelchior Dat motiveren is je dan goed gelukt, want ik heb vandaag al mijn halslijn kunnen bepalen en de 1ste foto van mijn nieuwe reis is al opgeslagen in het archief :)... Ik zal ons geheimpje van de blubberende onderkin aan niemand vertellen :rolleyes:...
[DOUBLEPOST=1519063367][/DOUBLEPOST]@Texman Dank je Willem! Zodra je mijn 'bekende' avatar weer terugziet, dan weet je dat ik mij weer een 'man met een baard' mag/kan noemen :)(Y)
 

Knulletje

Zware baard
wow, niet verwacht. Jammer dat het niet geworden is wat je graag gewild had. je hebt de ervaring en kunt die mooi gebruiken bij je '2de baard'. 1 ding is zeker, die baardgroei van jou is ge-wel-dig. Veel succes!!
 

DNA76

Baard
Owla, lees dit nu pas! Ben zelf ook wat minder actief de laatste tijd! Jammer van die mooie baard en joepie dat we een nieuwe baardreis te zien krijgen. Naar mijn gevoel had je een van de betere dekkende baarden hier op het forum, dus ik ben blij dat je toch nog verdergaat met een baard! Of het nu een lange of korte is, we weten dat hij jou sowieso goed staat :D Beard on :)>:)>:)>
 

RCM

Baardaap
@Knulletje Thnx kerel! En mijn 2de reis is al begonnen! Over enkele weken laat ik mijn progressie wel weer eens zien. Vooralsnog moet ik het nog even met mijn stoppeltjes doen :((Y)

@dijkie en @Weeble Beste heren! Ik heb mijn avatar gewoonweg met de Bitmoji app gemaakt en die van Richard (Kale666man) op https://www.faceyourmanga.com/ Succes! :)(Y)

@DNA76 Het is inderdaad erg jammer! Maar is ben gelukkig al door mijn 'treur' periode heen en begonnen aan een nieuwe reis. Dank voor je compliment, ik waardeer dat enorm! :)(Y)
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Ja wel leuk hè rob maar zonder leesbril lijkt alles op elkaar hahahaha.
Moest wel even wennen eraan dat je hem ook had.
Ja zijn leuk en vroeg aan RCM hoe je die maakt.
Maar voor ik antwoord kreeg had hij hem al klaar voor me en klein détail,met tattoo hahahahaha.
 

Ardjan

Baardaap
Doen jullie niet teveel wisselen met die plaatjes (avatars) allemaal; anders moet ik te vaak naar de namen kijken wie nou wie is, hahaha! :eek::eek:
 
  • Like
Reactions: RCM

Kale666man

Baardaap
Ja dat bedoel ik ook eerst keek ik naar de plaatjes maar nu ook maar eerst naar de namen. Maar wel leuk en zo krijgen we misschien nog het avatar topic erbij:)
 
Banner image
Top