Baardgroei Proces Topic

TMG1961

Baardaap
Ik hoop dat je een oplossing vind voor je droge huid Gerard. Heb je al eens de rescue+ van superfurry geprobeerd. Ik zou een mailtje naar Ivan sturen en navragen of de rescue+ iets voor je zou kunnen betekenen en je droge huid en dan met name onder de baardharen.

Ik laat de baard zeker staan, voor mij is momenteel de snor het probleem. Maar ik denk dat ik weet waardoor het komt. Aan de linkerkant is de beharing van de snor anders doordat er een klein stukje is waar geen haren groeien en hierdoor liggen de andere haren net iets anders. Valt niets aan te doen dus accepteren en kijken wat anders mogelijk is op gebied van de snor voor bij mijn baard.
 

Texman

Koning Baard
Ik wordt namelijk gek van de jeuk en schilfers, ondanks de juiste behandeling van de baard

Ha Gerard,
Ten aan zien van de jeuk e.d. kan ik je nog aanraden om Dr. Bronner's Peppermint Castile Vloeibare Zeep te gaan gebruiken.
Het bevat o.a. pepermunt olie die een verkoelend effect heeft. Ik gebruik dit al jaren en vindt het een superproduct. Bevat ook geen chemische rommel en is erg zuinig in gebruik. Sinds ik dit spul gebruik heb ik geen jeuk meer.
Je kan het kopen bij https://www.biggreensmile.nl/produc...-237ml/drbpep236ml.aspx?productid=drbpep236ml.
Neem eerst een klein flesje om uit te proberen. Als het een succes is kan je een grotere fles kopen.
Succes en sterkte Texman:)>
 

RCM

Baardaap
Bij deze de foto's na barbier bezoek bij www.bendotti.be te Maaseik. Het was een geweldige belevenis en een fantastische sfeer. Zonder teveel informatie te hebben gegeven, heb ik de barbier gewoonweg zijn gang laten gaan. Ik ben er blij mee en ga zeker over een maandje of 2 weer terug!

uMVAYh0.jpg

AhG17Ev.jpg
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ha Roy,
Het ziet er erg goed uit en ook het model wat de barbier erin heeft gezet vindt ik erg mooi.(Y)(Y)(Y)
Goed werk hoor van de barbier. :cool:Dit geeft vertrouwen voor de volgende keer.
Van hieruit kan je fijn verder gaan (klein stapje terug, grote stap vooruit) ;)
Texman:)>
 

Kale666man

Baardaap
Ja Roy dat ziet er perfect uit en net wat Texman zegt is helemaal waar.
Een klein stapje terug en eigenlijk een grote stap vooruit zo.
Het model zit erin nu, en nu lekker verder gaan zo want dat gaat hard genoeg bij jou,dat weten we wel.
Nogmaals netjes hoor en succes met de voortzetting.(Y)
 
Banner image
Top