Baard Kam...

Beatle

Baard
vandaag mijn kleine (12cm) kammetje van SLC binnen gekregen (en mijn baardolietjes) met 25% korting
lekker kammetje en zo'n houten kam kamt toch heel anders dan de "gewone" plastic kam
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Wuhahaha...ik dacht dat een houten borstel genoeg was ...maar d'r moet een houten kammetjuh erbij hahahah :)>:D(Y)
 

Yannick

Baard
Hmmm...RJ ...hahahaha...OAKIE wordt óók ...ooit ...eens mijn :)>borstel hahahaha:D(Y):)>:p
Ja de mijne ook... maar ik heb ze nergens kunnen vinden op voorraad... las ik n paar dagen terug ergens dat ze een back order hebben tot half februari! Dus.. Voorlopig moet de kam van Damn Good Soap zijn diensten maar bewijzen. (overigens erg lekkere zeep hebben ze daar)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Yannick...ja niet normaal heh...RJ had volgens mij het aller-allerlaatste exemplaar gekocht hahahaa :D(Y):)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ik heb m uit de barbershop in Groningen. Daar liggen nog wel meer volgens mij, dus als je daar eens in de buurt bent.. :p
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Hmmm...dan ga ik ff my famila in het hoge Noorden daar naar toe sturen dan hahahahaa:p:D:)>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Is ook een mooi borsteltje Matthias! (Y)

EIGENLIJK KUNNEN WE NET ZO GOED NAAR DE SCHOENMAKER VOOR EEN BORSTEL. ZIJN PRECIES DEZELFDE HAHA :D
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Dat is echt niet duur zeg! Ziet er uit als een goede borstel. Ben benieuwd naar je ervaringen!
 

Matiezzz

Baard
Oerbaard
Kijk eens aan, heb hem net besteld Matthias.
Thanks voor de tip, was al aan het twijfelen om die van oak te bestellen, maar deze is een stuk goedkoper(Y)
 
Banner image
Top