Baard Kam...

Bee1984

Baard
www.ebay.nl @Hans
Even inloggen en goed zoeken.

Ik zit nu nog even te kijken maar de verkoper blijkt nu geen beardcomb meer te verkopen :(
Uit VK kan je ze nog steeds wel volop krijgen maar dan betaal je wel wat verzendkosten.
 

Zwollenaar

Zware baard
@Arjay,
Waarom zouden wij ins niet in normaal nederlands uitdrukken. We leven toch in nederland en niet in engelssprekende
landen. En we zijn op een nederlands forum
 

Matiezzz

Baard
Oerbaard
Gave kammetjes heren, en niet duur... spread the word!!!
En Ebay... tja... daar kun je soms dingen vandaan plukken dat het bijna stelen lijkt zo goedkoop.

Ideaal voor ons, waarschijnlijk minder ideaal voor de makers ;)
 

Bee1984

Baard
Precies @Hans begrijpt 'm! ;)
De verkoper bood het betreffende kammetje aan als "comb" en die bied 'ie nu niet meer aan.

Hoe kan ik verwachten dat iemand uit Thailand letterlijk het product "Baardkam" aanbied?! o_O
Zeker met een wereldwijd iets als Ebay kan je vaak beter in engelse termen zoeken.

Maar @Zwollenaar volgende keer zal ik voor jou de Nederlandse term erbij vermelden om onduidelijkheden te vermijden ;)
 

Danny

Baard
Een beetje respect voor elkaar heren! :D

Respect is algemeen in de Nederlandse taal geaccepteerd. (Respect betekent aanzien, eerbied of waardering)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Tref ik weer. De bestelde kam binnen gekregen. Issie kapot. Althans 1 tandje afgebroken.
Net een mail gestuurd met de klacht. Ben benieuwd wat ze hier aan gaan doen. Wordt vervolgd..!
 
Banner image
Top