Baard Kam...

Arjay

Baardaap
Oerbaard
20150102_125346.jpg Mijn nieuwe aanwinst. Had hem oorspronkelijk besteld voor een kameraad, maar die hebben we oudejaarsavond toch maar iets anders gegeven. Dus houd ik hem zelf.! :D

Sawcut schijnt beter te zijn voor de haartjes ha ha..
Anyway, ik ben der blij mee. (Y)
 

Bijlagen

  • 20150102_125346.jpg
    20150102_125346.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 26

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Mooi kam hoor!! Is ie ook anti statisch?

De goedkope kammen die ik nu heb maken mijn baard statisch en daardoor sprietig en pluizig.
 

Ratlook

Volle Baard
Mooi kam hoor!! Is ie ook anti statisch?

De goedkope kammen die ik nu heb maken mijn baard statisch en daardoor sprietig en pluizig.

Die van mij, die bij de Etos vandaan komt, is ook helemaal

niet statisch en ook hand-gemaakt. !!

----
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Die ik nu heb komt daar ook vandaan, zal dan net ff een ander type zijn. Volgende keer ff goed kijken welke ik haal.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Het verschil schijnt m in sawcut te zitten. Anderen worden vaak geperst. Maar zal deze kam eerst veelvuldig uit moeten testen alvorens ik daar iets zinnigs over kan zeggen.
 

Bunny

Baard
Vorige week een Kent kam via eBay besteld voor 10 euro inclusief verzenden.

kent-r7t_grande.jpg


Als ik weer wat geld over heb komt er nog een mooie houten Big Red comb nr 9 :)

groomed_cherry_VERTICLE-510x652.jpg


Hier onder nog een interessant filmpje over goedkope kammen en de nadelen

Beard Combs 101:
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
@Bunny Mijn kam van Beardbrand is ook gemaakt door Kent :D(Y) , zijn mooie kammetjes idd! En dat filmpje bevestigt mijn gedachte over kwaliteit, thnx! :)>
 

Ratlook

Volle Baard
---
Daar zitten mooie, houten kammen bij !!!

Ik ben eens een filmpje tegengekomen van iemand

die zelf van hout een kam maakte...was niet eens

zo moeilijk, maar kan hem niet meer vinden zo gauw...

-----
 

Jesse

Baard
Ik heb zowel de grote kam van Kent als de Big Red Comb no.9. Mijn favo blijft toch de Kent.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ff update om mijn bevindingen wat betreft de baardkam te melden.
De kam is inderdaad antistatisch en doet over het algemeen wat hij moet doen. (Y)

Het enige punt waar ik steeds tegenaan loop is dat hij soms moeilijk en pijnlijk door de baard heen gaat. Mijn baard is aardig stug en het zijn nogal dikke haren.

Misschien voor de afwisseling toch eens op zoek gaan naar een kammetje waarbij de tanden iets verder uit elkaar staan.

Iemand ook last van?
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
tijd voor een OAK baardborstel? voor mij wel hoor....probleem heb ik ook....hihihi:)>(Y)
 

Bijlagen

  • untitled.png
    untitled.png
    75,6 KB · Weergaven: 31

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Vorige week heb ik mezelf getrakteerd op die Oak baardborstel. Ben er erg tevreden over. Ook twee houten kammen besteld bij damn good soap. Doen hun werk ook prima, hebben ook redelijk uiteenstaanse tanden
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Vorige week heb ik mezelf getrakteerd op die Oak baardborstel. Ben er erg tevreden over. Ook twee houten kammen besteld bij damn good soap. Doen hun werk ook prima, hebben ook redelijk uiteenstaanse tanden

wow Ronald.... OAK baardborstel...best wel prijzig heh...maar yaaa voor wat hoort wat ...A funky beard :)>(Y)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
hij is wel aan de prijs inderdaad, maar wilde mezelf een beetje verwennen. :p
En die oak borstel heeft zichzelf bewezen, krijgt overal goede reviews. en zoals ik al zei ben ik er zelf ook erg tevreden over.
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
hij is wel aan de prijs inderdaad, maar wilde mezelf een beetje verwennen. :p
En die oak borstel heeft zichzelf bewezen, krijgt overal goede reviews. en zoals ik al zei ben ik er zelf ook erg tevreden over.
HMMM....Moet ik ASAP aanschaffen !!!! :)>:D(Y)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Maar is dat ook geschikt voor langere baarden heren? Dat vraag ik mij echt af.
Mijn beardo begint nu echt lengte te krijgen :D
 
Banner image
Top