Whiskey & Baarden

Whiskey & Baarden, een goede combinatie ?

  • Whiskey..? Niet te drinken dat spul

    Votes: 3 10,3%
  • Whiskey, ja....lekker...maar wel een singel malt

    Votes: 14 48,3%
  • Whiskey, ja...lekker....

    Votes: 12 41,4%

  • Total voters
    29

Noorman

Baard
Zelf ben ik van mening dat Whiskey & Baarden een uitstekende combinatie zijn.

Zijn er nog meer liefhebbers ?

Ben zojuist begonnen aan een Laphroaig 16 jaar oud (gestookt op het eiland Islay).....een echte aanrader !

Laphroaig-16-Year-Old.jpg
 

GuBre

Baard
Heerlijk!
Ik heb laphroaigh 10, 18 yo en quarter cask staan, verder octomore 6.1, coal ila 12/moch/25/CI6, balvenie rum cask, Jameson caskmates (stout casks) en nog het eea.
 

Marius

Baard
Ik heb ook het nodige staan. Talisker 57 north, Laphroig 10y, select en 30y, Caol Ila 25 jaar, bowmore 100proof, aberlour a'bunadh, Nikka from the barrel, Highland Park Dark Origins, clynelish 14y,strathisla 12. Dan houdt het wel een beetje op denk ik. Mijn favoriet, die heb ik momenteel niet in huis, is de Lagavulin 16y. Nog een favoriet is de Bowmore 18y!
 

Ronster

Baard
Ik heb ook een fles Laphroig staan. Vraag me niet welke, ik heb er de ballen verstand van, maar vind het wel lekker.
Ook een fles JD honey, welke ik alleen voor het maken van bbq saus gebruik :D
Zelf ben ik erg van de speciaalbiertjes. Sterke drank vind ik ook lekker, zo lang het maar geen zoete zooi is.
 

GuBre

Baard
Speciaalbier is ook goed! Ook lekker als ze gerijpt zijn op whiskyvaten.
Bedenk me net dat ik ook nog een fles HP Ice heb staan, maar die gaat (voorlopig) niet open....
Hoe is de Dark origins @Marius ?
De enige uit her rijtje van jou die ik nog niet ken?
 

Ronster

Baard
Speciaalbier is ook goed! Ook lekker als ze gerijpt zijn op whiskyvaten.
Bedenk me net dat ik ook nog een fles HP Ice heb staan, maar die gaat (voorlopig) niet open....
Hoe is de Dark origins @Marius ?
De enige uit her rijtje van jou die ik nog niet ken?

Yep, zoals deze.
Zoiets is, zeg maar, echt wel mijn ding :)>

Afgelopen weekend deze 'rauch ipa' gehad. Ook erg lekker.
Maar ik zal niet verder inbreken in dit topic :p
 

GuBre

Baard
Die ken ik niet, wel diverse hellegeit gehad en BA bieren van oa kompaan, de molen, emelisse en het uiltje.
Ik ben voornamelijk van de donkere bieren, wat voor variant maakt niet heel veel uit.
Alhoewel ik een ipa of bv saison met warm weer ook lekker vind !
 

Lennchu

Baard
Lekker!

Samen met het vrouwtje genieten wij samen (als ik geen avond dienst heb..) in het weekend meestal wel van wat whiskey.

Ze is verschrikkelijk fan van de Balvenie Double Wood 12 Years
img_153897_Gall_500.png


Ik zelf ben toch meer een rads simpele Jameson drinker..
 

GuBre

Baard
Lekker!

Samen met het vrouwtje genieten wij samen (als ik geen avond dienst heb..) in het weekend meestal wel van wat whiskey.

Ze is verschrikkelijk fan van de Balvenie Double Wood 12 Years
img_153897_Gall_500.png


Ik zelf ben toch meer een rads simpele Jameson drinker..
Balvenie is één van de whisky's waarvan ik vind dat je die altijd wel in huis moet hebben, samen met oa monkey shoulder en bv Coal Ila
Voor de irish coffee en het koken wissel ik de Ierse whiskey's wat af eigenlijk, heb momenteel Kilbeggan staan

Bekijk bijlage 2213
Flesje van de kinderen gekregen
Ik kan slechtere cadeaus bedenken:D
 
Banner image
Top