Whiskey & Baarden

Whiskey & Baarden, een goede combinatie ?

  • Whiskey..? Niet te drinken dat spul

    Votes: 3 10,3%
  • Whiskey, ja....lekker...maar wel een singel malt

    Votes: 14 48,3%
  • Whiskey, ja...lekker....

    Votes: 12 41,4%

  • Total voters
    29
P

Pellie

Guest
Dit is mijn favoriete whisky. Wel prijzig spul (helaas), maar wel erruuuug lekker!! Het is wel een whisky zonder e (whiskEy), zoals de topic titel aangeeft. Daar zit beduidend verschil in ;-)
 

Bijlagen

  • springbank21-384x600.png
    springbank21-384x600.png
    327,5 KB · Weergaven: 20

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Er zit in die E inderdaad serieus verschil :D

Jouw favoriet is inderdaad wel erg aan de prijs, maar ik neem aan dat een kenner/liefhebber in om het even welke hobby daar graag geld voor vrij maakt (Y)
 
P

Pellie

Guest
Er zit in die E inderdaad serieus verschil :D

Jouw favoriet is inderdaad wel erg aan de prijs, maar ik neem aan dat een kenner/liefhebber in om het even welke hobby daar graag geld voor vrij maakt (Y)

Ik heb inmiddels meer dan 100 flessen whisky. 50 Open ongeveer en ook ongeveer 50 nog gesloten. Op een gegeven moment kan je eens een whisky verkopen, waardoor je een favoriet van jezelf kan terug kopen. Vaak wordt ik ook getipt over goede prijzen of staan er mensen in duitsland of belgië in een whiskyshop en krijg ik privéberichtjes of ik nog interesse heb in bepaalde flessen omdat de prijs daar op dat moment gunstig is. Deze mensen weten dan ook mijn smaak.
Soms heb je geluk en kan je een whisky die voor 400 euro wordt verkocht, kopen voor 180, tjah dan sla ik wel toe :)
 

Ger

Baard
Ik heb inmiddels meer dan 100 flessen whisky. 50 Open ongeveer en ook ongeveer 50 nog gesloten. Op een gegeven moment kan je eens een whisky verkopen, waardoor je een favoriet van jezelf kan terug kopen. Vaak wordt ik ook getipt over goede prijzen of staan er mensen in duitsland of belgië in een whiskyshop en krijg ik privéberichtjes of ik nog interesse heb in bepaalde flessen omdat de prijs daar op dat moment gunstig is. Deze mensen weten dan ook mijn smaak.
Soms heb je geluk en kan je een whisky die voor 400 euro wordt verkocht, kopen voor 180, tjah dan sla ik wel toe :)

Pellie, dan heb je vast een uitgebreide inboedelverzekering of een goede waakhond


 
Ik heb een fles weten te bemachtigen en ik moet zeggen het is erg lekker!
IMG_0002-0.jpg

Ik heb er weer 2 gekocht, 7 euro is jezelf rijk drinken!
 

MichelC

Baard
Hoef je niet perse een baard voor te hebben, maar het staat wel leuk :)>

Nou als ik dan iets neer moet zetten wat ik lekker vind (hoewel dat een lastige keuze is van de vele lekkere opties)

De Glendronach 21 Parliament...goed gekeurd door George Clinton ;)
glendronach_21_year_parliament.jpg
 

Kenneth

Baard
Ik heb inmiddels meer dan 100 flessen whisky. 50 Open ongeveer en ook ongeveer 50 nog gesloten. Op een gegeven moment kan je eens een whisky verkopen, waardoor je een favoriet van jezelf kan terug kopen. Vaak wordt ik ook getipt over goede prijzen of staan er mensen in duitsland of belgië in een whiskyshop en krijg ik privéberichtjes of ik nog interesse heb in bepaalde flessen omdat de prijs daar op dat moment gunstig is. Deze mensen weten dan ook mijn smaak.
Soms heb je geluk en kan je een whisky die voor 400 euro wordt verkocht, kopen voor 180, tjah dan sla ik wel toe :)

Hey Pellie, dat is een serieuze verzameling!! Zit je ook op whiskybase? Zit zelf nu op 40 gesloten flessen (voornamelijk Ardbeg, Compass Box en Highland Park) en 25 open. Sta ook regelmatig op een festival bijvoorbeeld in Groningen, Assen en Musselkanaal. Ik vertegenwoordig dan slijterij Muthert/Dramtime.
 
P

Pellie

Guest
Hey Pellie, dat is een serieuze verzameling!! Zit je ook op whiskybase? Zit zelf nu op 40 gesloten flessen (voornamelijk Ardbeg, Compass Box en Highland Park) en 25 open. Sta ook regelmatig op een festival bijvoorbeeld in Groningen, Assen en Musselkanaal. Ik vertegenwoordig dan slijterij Muthert/Dramtime.

Hej, dit topic is al wat veroudert. Ik heb nog steeds whisky, maar een stuk minder nu. Ben nu iets meer bezig met cognac ;-)
Ja ik zit ook ik op Whiskybase!
Zit nu op 46 dichte en 19 open flessen. Stuk minder dus.... Moet toch ergens m'n hoeden van betalen :D
 

Kenneth

Baard
Hej, dit topic is al wat veroudert. Ik heb nog steeds whisky, maar een stuk minder nu. Ben nu iets meer bezig met cognac ;-)
Ja ik zit ook ik op Whiskybase!
Zit nu op 46 dichte en 19 open flessen. Stuk minder dus.... Moet toch ergens m'n hoeden van betalen :D
Tja, in beide gevallen een dure hobby. 46 flessen is nog steeds een hele leuke verzameling. Mocht je me nog willen opzoeken op whiskybase, je kan me vinden onder de naam "Osaka" :D(Y)
 
Banner image
Top