Wat wil jij nog hebben voor je baard?

Renem

Volle Baard
Heb hem ook van Barbatum. Fijn ding die Bossman borstel. (Y)

Wat ik nog zou willen. Poeh, een neutrale of licht geurende olie voor de nacht. Denk dan zelf aan een van de Percy Nobleman varianten.

Ben stiekem wel benieuwd naar die Old Hippie van @Yainderidoo, maar heb nogal wat ander spul van Ivan staan.
Mag pas weer iets nieuws van mezelf kopen als de voorraad op is. :rolleyes:

Vriendelijke groet, René
 
Mijn eerste bestelling is goed binnen gekomen de shampoo de olie en de kam !
Nu nog even kijken voor een balsem en zeep en we kunnen nu wel tijdje voort denk ik :) Als zou ik een Borstel ook al durven bestellen :)>:)
Ik wordt nog erger dan een vrouw qua internetshoppen:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde daarnet nog iets bestellen via mijnbaard.be maar zag dat ik bankcontact niet kon selecteren zijn er problemen met de website?
Had ook geen zin om daarvoor een nieuwe topic te open!
Bedankt alvast en prettig weekend baardmannen:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Geen idee eigenlijk.
Zelf ervaar ik op dit moment geen problemen met de website dus best nog eens opnieuw proberen zou ik zeggen
 
Geen idee eigenlijk.
Zelf ervaar ik op dit moment geen problemen met de website dus best nog eens opnieuw proberen zou ik zeggen
Hello Cowboy ik had deze morgen een mailtje gestuurd naar Baard.be weet niet of ze die lezen in weekend maar mijn probleem is blijkbaar verholpen :)
Ik kon wel bestellen maar niet betalen via bankcontact dat is ondertussen terug in orde gebracht blijkbaar :)
 

zenn

Zware baard
De volgende die op m'n lijstje staat; Honest Amish Beard & Body Soap -Original-, ben toch benieuwd geworden door @Texman. :)>
*P.S. de Bossman Borstel staat in de planning bij Mijnbaard, zodra de volgende voorraadbestelling van Bossman wordt gedaan. :D

61%2BQPjtMnxL._SX522_.jpg
 
Laatst bewerkt:

Nib85

Volle Baard
Ik zou nog wel een andere kam willen hebben.

Ik gebruik nu een “gewone” die bij de tondeuse zat en verschillende houten.

Ik heb mijn oog laten vallen op:
https://www.mijnbaard.nl/overige/baardkam/sandalhout-buffelhoorn-baardkam.html

Verder zou ik nog wel een goede schaar willen hebben (die ik gebruik zat ook bij de tondeuse) en een Wahl detailer (vind ik een prachtig apparaatje, geen idee of ik er in de praktijk wat aan zou hebben).

Sowieso heb ik nog wel wat verschillende merken olie en balsem op m’n verlanglijstje staan, maar dat is voor nu te veel om op te noemen.


Inmiddels heb ik de kam + een vlijmscherpe schaar (huismerk van “mijn baard”) in bezit.

Kam is magisch, wat een verschil met hout en plastic.

De schaar is gevaarlijk: plukje hier *knip*, plukje daar *knip.
“Gelukkig” heb ik in het verleden vele knip- en trimfoutjes gemaakt, dus weet ik ongeveer wel wanneer ik moet stoppen met knippen.

Nu nog een keer een goede spiegel (3-delen) en ik word een proffesionele thuisbarbier.
Dit laatste is natuurlijk overdreven, ik zal af en toe een stukje van de wang bijwerken. De rest mag de barbier doen, die kan prima de baard in model knippen. :)>
 
Laatst bewerkt:

Nib85

Volle Baard
Je maakt me razend nieuwsgierig! :D
Maar even geen 'reclame' maken; anders gaat het me weer geld kosten! :eek:

https://www.mijnbaard.nl/overige/baardkam/sandalhout-buffelhoorn-baardkam.html#comments

Mijn lyrische woorden zitten misschien ook deels tussen mijn oren, je betaald voor een kam dus moet hij ook top zijn.

Net gewassen onder de douche vandaan maakt het weinig verschil, gaan alle kammen er prima door denk ik (zal ik binnenkort eens testen met verschillende kammen).
Bij droog haar merk ik echt verschil. Plastic blijft soms hangen en hout gaat niet zo soepel.
De nieuwe glijdt er heerlijk door.
 

Yainderidoo

Zware baard
Die Honest Amish spulletjes lijken me toch ook wel wat :confused: Het is allemaal zo begeerlijk :rolleyes:
Eerst de dingetjes die ik al heb opmaken, dan de Prof eens vragen naar zijn Baardspulletjes, tussendoor "mijn" eigen personal edition ---> Old Hippie Musk, en dan....DAN....Honest Amish! (Misschien op mijn verjaardag? Nog anderhalve maand wachten....;))
Dat is dus Bossman geworden (+ nog wat BeardBrand)
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Wat ik nog wil.. mgmmm... lastig..
Omdat ik niet een extreem lange baard heb maar ook geen korte is met momenten wel een hold noodzakelijk denk ik dan...
Echter een vrije windbaard kan ook altijd goed tot dat je uit de wind bent..

Op dit moment heb ik nog de snor wax van mr bear met daar bij de balm van hen.. en olie.
Daarnaast nog een beetje Tree Ranger van Beardbrand en wat Bossman geurloze jelly...
Ow en de snorrenwax tree ranger en hongaarse!

Eerlijk wat ik nu weet?
- Als de mr bear balm en snor wax op is komt deze er (voorlopig) niet meer.
- De olie van bear vind ik een fijne geurende olie voor b.v. de nacht... en deze blijft.... denk ik
- De jelly is te dik, en gelly achtig.. maar wordt braaf opgemaakt....
- Als de tree ranger op is; heb nog 1/3 dan is het einde oefening.. niet fijn maar te duur om te laten staan.... maar extreme hold.
- Tree ranger snor wax.. super fijne stick alleen deze wordt niet meer geleverd.. dus ga er mee stoppen jammer genoeg...
- De hongaarse ga ik denk ik wel nog is bestellen, makkelijk, compact en snel in te brengen... is alleen wat muf...
- In mijn eerdere reviews heb ik ook nog Magic gehad, man... denk dat ik die nog is doe of een andere gelijkende.. (alleen is geen hold)

Wat ik nu wil?
- Een neutrale geurloze soepele olie, puur natuur.. zoiets als pure jojoba (een goede basis al zeg ik zelf en dan zonder amandel of andere olieen)
- Mr Natty balm die heb ik bij de kapper gehad.. mhmmmmmm ff een keer tjekken denk ik..
- Een hongaarse in mijn broekzak en in de kast voor "noodgevallen" met een makkelijke (snorren)kam
- De broertjes van de Magic van Bossman, of worden het de broertjes van GBS... lastig...
- Minder gebruiken in de baard, less is more!!!! Laat die baard maar wapperen..
- De snor "veranderen" maar hoe.. ik weet het nog niet...
 

Renem

Volle Baard
iemand toevallig al ervaring met deze variant? Er is online (oa Youtube/Amazon) geen recensie over te vinden.

Bayou_BBS_2oz-5T.jpg

Jazeker, fijn spul.

Potje ramvol, zacht en een beetje korrelig bij aanvang.
Smelt als chocolade in de zon bij het wrijven in de handpalm.
Ruikt niet overdreven sterk en een beetje houtachtig (zaagselachtig dekt de lading beter).

Maakt mijn baardhaar iig erg zacht: ik gebruik het als mijn baard gestresst aanvoelt.

Vriendelijke groet, René
 
Banner image
Top