Wat wil jij nog hebben voor je baard?

Stubble

Stoppelbaard
Hey baardmannen,

Iemand bekend met het baard produkt Hunter 1114? Dat werd laatst door de barbier in mijn baard gesmeerd na een onderhoudsbeurtje. Het is geen olie, geen balm maar een combi van beide. Beviel me best goed, veel meer kan ik er nog niet over zeggen na 1x. Het is niet vrij verkrijgbaar ben ik al achter.

Ik ben van het proberen, zit niet vast aan 1 merk. Een aantal spullen bevallen me prima, sommigen wat minder. Voor dagelijks gebruik bevalt me de balm “ no shit in it “ goed. Daar overheen doe ik een olie van azbane. Voor het weekend en feestjes ben ik goed te spreken over de producten van The Bearded Bastard. Daar wil ik nog wel wat balms en olieen van proberen zoals de Vetiver. Maar ook die helaas niet makkelijk te verkrijgen.

Samengevat, nog genoeg te proberen en te wensen
[DOUBLEPOST=1563485614][/DOUBLEPOST]Dat vergeet ik nog...
Baardverzorging is niet goedkoop, weten jullie vast alles van. Al zoekend kwam ik Proraso tegen, die hebben een lijn van shampoo, olieen en balms is dezelfde geuren. Een setje besteld voor een redelijke prijs. Daar ben ik zeer benieuwd naar. Voor de normale dagelijkse verzorging hopelijk een goed produkt.
 

zenn

Zware baard
Net ff iets mooi's gespot waar 'k op zoek naar was; een afsluitbare zeep doos met uitneembare uitdrup/lek tray. :)
'K heb wel een open bakje, maar tijdens het douchen word elke keer toch m'n stuk zeep onbewust nat gespetterd.

Soap-Box-Red-2_1024x1024@2x.png
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Jaaaaa!!! Ik gebruik nu een doosje van een stok kaarten.. passen de zeepjes van Dendres precies mooi in :)
Dat is wel goedkoper en je moet er een hebben maar een rekkertje (elastiek) er om en je kan hem ook meenemen
Alleen niet drogen, dus het doosje moet je zo nu en dan poetsen.. maar dat is meer voor het vervoer.
De mijne ligt nu meestal op een washandje op de rand...
 

Michel73

Baard
Lichte haren geven idd een oranje gloed bij het gebruik van deze olie, ook kan het vlekken gaan geven als je lichte kleding draagt.

Olie is zoals alle HA producten goed en de geur heeft veel weg van geslepen potloden maar is zeker niet overheersend aanwezig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:

JackL78

Zware baard
Op de verlanglijst; Honest Amish's Premium Beard Oil, ben benieuwd naar het verschil ten opzichte van de classic & pure olie.
Maar 'k vraag mij wel af in hoeverre het de baard kleurt, omdat Sea Buck Thorn (duindoorn) olie bevat, welke oranje is van kleur.

@Zwollenaar heeft u misschien raad? Gezien u een fervent gebruiker bent van deze olie. :)>

DSC06094_700x.jpg

hier ben ik ook wel benieuwd :D

Ikzelf wil nog een baardkam aanschaffen en baardbalsem van HA
 

zenn

Zware baard
Zojuist ff een aantal Dutchbeards samples besteld, gezien 'k opzoek ben naar iets 'fris, licht maar tegelijk warm' voor tijdens mooier weer.
Zit zelf te denken aan iets richting citroen(gras)/munt/teatree/eucaluptus/vanille/tabak/sandelhout combo... o_O

Vanille ruikt wel prettig moet 'k zeggen. :oops:
 

zenn

Zware baard
Weet dat het een oud bericht is maar toevallig een andere foto, link, merk,... van dat bakje ?
Ben zelf al effe naar eentje op zoek maar vind maar geen die me aanstaat.

De Bossman 3-piece soap dish is zo te zien niet leverbaar en niet te vinden bij verschillende webshops.
Wel dit alternatief van Bossman, is helaas alleen zonder afsluitbaar deksel maar wel met een druip tray.
En anders kom je uit bij een van de vele producten op Bol, welke overigens ook prima zullen werken denk 'k hoor.
 
Banner image
Top