wat waren voor jullie redenen om een baard te laten staan?

Jwg

Baard
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mijn mede baarders!

Edit: er was al een topic over. deze macht dicht
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Ik was gewoon niet meer tevreden over mijn gezicht, ik vond het te ingevallen en een baard zou mij weer een goed gevoel kunnen geven en ten tweede was ik benieuwd wat voor een baard ik zou krijgen en of het zou staan. En toen ik het baardforum had ontdekt was het voor mij wel duidelijk dat ik het zeker zou gaan proberen.
Toen ik de eerste foto's had verzonden en alle reacties terug kreeg was dat hart verwarmend en gaf zoveel steun en stimulans dat ik zonder moeite door ben gegaan, en tot nu toe heb ik dankzij alle steun die ik heb ontvangen nog geen haartje van mijn baard afgeknipt en ben misschien wel op weg naar een Yeard !
Zonder het baardforum was dat zeker niet gelukt, daarom ben ik alle baardbroeders dankbaar voor alle steun en goede tips die ik heb ontvangen.
Intussen geef ik ook tips en steun alle nieuwe baardbroeders in hun baardreis, want het valt niet mee als je twijfelt en dan is de makkelijkste weg om het maar weer op te geven en het boeltje er maar weer af te scheren, maar als je communiceert met ervaren baardmannen dan geeft dat zoveel vertrouwen dat je gewoon door gaat en dan op een gegeven moment dan krijg je het baardgevoel en dat is enorm goed gevoel en wens ik eenieder die begint van harte toe!
 

Macx

Baardaap
Als je de foto's bekijkt dan is het toch echt de bedoeling van de natuur dat je de baard laat groeien, alle mannen op de foto's zijn ontzettend goed opgeknapt. Mooie reeks, bedankt voor de post.(Y)
 

Hendrik63

Baard
Ik heb geen reden om een baard te laten staan. De baard is er gekomen en eigenlijk nooit meer van mijn gezicht verdwenen, in verschillende lengtes.
Wel heb ik een reden om hem nu lang te laten groeien,
benieuwd zijn naar hoe ik er uit hoor te zien volgens ...
 

Amens

Baard
Ik sluit me aan bij Macx. De afgelopen tijd stoor ik me aan mijn gladde gezicht. Ik liet hooguit een weekje de beharing staan, en bij het scheren zag ik alleen maar een babyface. Nu dus lekker door laten groeien en hopen op voldoende dekking!
 

K9Beard

Baard
Goatee gehad vanaf m'n 25e. Was vanwege een scheerinfectie toen ik werkte in de tropen. Later in het Midden Oosten bleek iedereen snorren, baarden en ringbaardjes te hebben. Inmiddels ben ik 50 en mist m'n vrouw 't bontje' op m'n kale kop. Dus 4 jaar terug zei ze bij het zien van de jaarlijkse kerststoppe: 'Waarom laat je de rest ook gewoon niet staan?' Blij toe. Wil niet meer terug. Alleen nu zeggen vrienden dat ik op m'n hond lijkt qua baard/snor.

What to say? Ik heb een bijzonder fraai uitziende hond.
 
Banner image
Top