Wat heb jij thuis voor je baard?

Ardjan

Baardaap
Nou eeeh... te veel?

IMAG0094_zpstyujzqg4.jpg
Mooie verzameling!
 

Jeb

Baard
Ik voel me redelijk mager tegenover sommige verzamelingen, maar goed... je moet toch ergens beginnen.
Zit voorlopig aan de producten die in duitsland in de winkels te verkrijgen zijn omdat mijn duitse bank geen internet bankieren toestaat

*Argan/jojoba olie
*pure amandelolie
*Baardshampoo
*Kokoswax van swiss o pair (welke het in mijn ogen beter doet dan de Kokoswax van Dr. Palmer. Dr palmer heeft de neiging heel snel te smelten waardoor hij altijd vettig blijft en deze wat ik nu gebruik die droogt sneller en blijft harder in dat opzicht)

Over een week komen wel nog nieuwe producten binnen die op een 'betaal aan de deur' wijze besteld zijn.

(iemand misschien een idee waar ik nog meer op deze manier kan bestellen, aangezien ik tegenwoordig in duitsland woon ?/ eventueel over de grens in Groningen kan langsgaan om te kopen in de winkel)
 

Bijlagen

  • 14936290715631578999359.jpg
    14936290715631578999359.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 46

Baardforum Admin

Administrator
Ik voel me redelijk mager tegenover sommige verzamelingen, maar goed... je moet toch ergens beginnen.
Zit voorlopig aan de producten die in duitsland in de winkels te verkrijgen zijn omdat mijn duitse bank geen internet bankieren toestaat

*Argan/jojoba olie
*pure amandelolie
*Baardshampoo
*Kokoswax van swiss o pair (welke het in mijn ogen beter doet dan de Kokoswax van Dr. Palmer. Dr palmer heeft de neiging heel snel te smelten waardoor hij altijd vettig blijft en deze wat ik nu gebruik die droogt sneller en blijft harder in dat opzicht)

Over een week komen wel nog nieuwe producten binnen die op een 'betaal aan de deur' wijze besteld zijn.

(iemand misschien een idee waar ik nog meer op deze manier kan bestellen, aangezien ik tegenwoordig in duitsland woon ?/ eventueel over de grens in Groningen kan langsgaan om te kopen in de winkel)

MijnBaard.nl verstuurt ook naar Duitsland :)
 

GlennBG

Volle Baard
Prepaid creditkaart?
Wellicht een optie, deze kun je opladen en dan betalingen doen via internet...
 
  • Like
Reactions: Jeb

Jeb

Baard
Prepaid creditkaart?
Wellicht een optie, deze kun je opladen en dan betalingen doen via internet...
Wist niet dat zoiets ook al bestond
Als ze dit in duitsland ook hebben, dan zal ik daar zeker ook even naar kijken

Bedankt voor de hulp in ieder geval...
 

Jeb

Baard
Is dit een bank uit 1862 of is het een hoekbank?:D
Haha ja daar zat ik in eerste instantie ook al aan te denken prof. Maareh ja geen idee...o_O

Het vrouwtje denkt in elk geval al mee dus die is aant bestellen bij Amazon en dergelijken om mij tevree te houden.
Zodoende een barbiersmes, olie, shampoo rijker. En hoor nu net dat ze me ook nog eens snor/baard wax besteld heeft om de eerste koppige haren de mond te snoeren.



Het zit zo snor, dat het baard zit :)>
 

Dutchbeards

Stoppelbaard
Ik voel me redelijk mager tegenover sommige verzamelingen, maar goed... je moet toch ergens beginnen.
Zit voorlopig aan de producten die in duitsland in de winkels te verkrijgen zijn omdat mijn duitse bank geen internet bankieren toestaat

*Argan/jojoba olie
*pure amandelolie
*Baardshampoo
*Kokoswax van swiss o pair (welke het in mijn ogen beter doet dan de Kokoswax van Dr. Palmer. Dr palmer heeft de neiging heel snel te smelten waardoor hij altijd vettig blijft en deze wat ik nu gebruik die droogt sneller en blijft harder in dat opzicht)

Over een week komen wel nog nieuwe producten binnen die op een 'betaal aan de deur' wijze besteld zijn.

(iemand misschien een idee waar ik nog meer op deze manier kan bestellen, aangezien ik tegenwoordig in duitsland woon ?/ eventueel over de grens in Groningen kan langsgaan om te kopen in de winkel)

op www.dutchbeards.com kan je ook betalen met paypal en creditkaart wellicht is dat een oplossing voor je. En mocht dat niet lukken dan is er zelfs een duitse webshop die mijn producten verkoopt. En mocht dat ook niet lukken dan stuur je me maar een PB-tje ofzo zoeken we wel een andere oplossing ;-)
 
  • Like
Reactions: Jeb

Jeb

Baard
Dat is een mooie winkelmand vol!
Wel even een foto plaatsen als het binnen is;)
De shampoo en olie had ik al geplaatst.
Het mes en de wax zal ik dan nog plaatsen.

Het is in ieder geval al heel wat dat de vrouw (meer) inkopen voor mijn :)> doet dan ikzelf
 
ik heb de volgende producten waar ik zeer blij mee ben het is nog niet zo heel veel zoals vele anderen maar idd het is geen wedstrijd

blok baardzeep slick
beard balm woodland
baardolie woody
haar olie schwatskopf
baard en snore wax originals
baard borstel oak
houte baardkam fingetande

nogmaals ben er tevreden over
de meeste spule hier van behalven de olie van schwarzkopf
bestel ik op mijnbaart.nl
waar ik persoonlijk erg tevreden over ben 20170509_191923.jpg
 

Ardjan

Baardaap
Ook maar even m'n verzameling uitgepakt. Mooie hobby hebben we toch. :)
'k Ben erg tevreden over de Jelly beardoil van Bossman. Deze baardolie is iets dikker dan een gewone baardolie, in 3 geuren verkrijgbaar, verzorgend en doet het werk van een baardolie en een balm in één. Is wat vloeibaarder dan een gewone balsem, maar werkt bij mij super. Erg blij mee! https://www.mijnbaard.nl/baardverzorging/baardolie/bossman-jelly-beard-oil.html

IMG_4421.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_4421.jpg
    IMG_4421.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 19
Banner image
Top