Wat heb jij thuis voor je baard?

drummer

Baard
Een nieuwe verslaving is geboren... Ik ben begonnen met een fles Inecto kokos haarolie en een potje Palmers contitioner. Daarna een potje Honist Amish wax aangeschaft. Onlangs bij de barbier een potje balsem van Mr. Dutch meegenomen. Deze geur bevalt zo goed dat ik nu ook de baardwax van Mr. Dutch besteld heb. En meteen maar de olie en balsem van GBS, Cigar blend, erbij besteld.
Mevrouw Drummer kan haast niet geloven dat mijn plankje in het badkamerkastje voller aan het worden is dan haar plankje....
 

Corneel

Baard
Ik zit nu nog ff in Thailand alwaar ik mijn baard avontuur begonnen ben. Thuis heb ik dus nog niets liggen. Ik heb hier een flesje met 100ml Golden Argan olie gekocht en dat gaat sneller op dan ik verwacht had. Zo snel dat ik overweeg om gelijk na aankomst in Nederland te beginnen met het produceren van mijn eigen olie, balsem en wax.
 
hmmm
nu ik het zo naast elkaar heb gezet is het meer dan ik dacht.
2ue2ski.jpg


mijn favoriete producten zijn:
- reuzel beard foam
- leonis barbam black beard baardolie
- uppercut baardbalm
 

tijn

Zware baard
Na een omzwerving van allerlij beard balms waaronder ook eigen brouwsel toch weer uitgekomen bij Mr Bear Family. Ik blijf dit toch een van de fijnste besrd balm vinden.
 

Bijlagen

  • 20170130_121217-1494x2656.jpg
    20170130_121217-1494x2656.jpg
    756,5 KB · Weergaven: 48

Hartenheer

Zware baard
Woon sinds kort vrij klein, dus maak eerst op voor ik weer wat anders aanschaf.
En het is nogal prijzig en moet ook nog wat eten
 

Zwollenaar

Zware baard
Mijn voorraad baardverzorgingsproducten is bescheiden. Blikje heavy duty beardbalm van Honest Amish ( H A)
flesje premium beard oil ook van HA en een blikje slick wax eveneens van HA. EN een flesje Moroccon Argan
beard oil vna het huismerk van Kruidvat. En natuurlijk wat borstels en houten kammen,
 

Sodium361

Stoppelbaard
hmmm
nu ik het zo naast elkaar heb gezet is het meer dan ik dacht.
2ue2ski.jpg


mijn favoriete producten zijn:
- reuzel beard foam
- leonis barbam black beard baardolie
- uppercut baardbalm

Christian, ik zie dat je zowel Uppercut Beard balm als Layrite concentrated Beard oil in je collectie hebt. Zijn dit -zoals ik vermoed- vergelijkbare producten? Kan je zeggen wat je ervaringen zijn met deze en hoe ze vergelijken met olies? Heb op dit forum nog niets over deze producten gevonden.
[DOUBLEPOST=1488316143][/DOUBLEPOST]Mijn arsenaal (zonder kammen, borstel, beard body. etc.):20170228_200014160_iOS.jpg
 

Ardjan

Baardaap
Christian, ik zie dat je zowel Uppercut Beard balm als Layrite concentrated Beard oil in je collectie hebt. Zijn dit -zoals ik vermoed- vergelijkbare producten? Kan je zeggen wat je ervaringen zijn met deze en hoe ze vergelijken met olies? Heb op dit forum nog niets over deze producten gevonden.
[DOUBLEPOST=1488316143][/DOUBLEPOST]Mijn arsenaal (zonder kammen, borstel, beard body. etc.):Bekijk bijlage 4320
(b)aardige verzameling!
 
Banner image
Top