Voortgangs topic van Marius

Mdbruin

Baard
Hierbij het losse topic van de vooruitgang van mijn baard.
Gebruik nu dagelijks de baardolie, 3x in de week baardzeep en als mijn baard niet mee wil werken de balsum

@Rob1986 de beloofde foto's van de zijkant.
 

Bijlagen

  • image-2018-11-27.jpg
    image-2018-11-27.jpg
    75,4 KB · Weergaven: 119
  • image1-2018-11-27.jpg
    image1-2018-11-27.jpg
    79,2 KB · Weergaven: 136
  • image2-2018-11-27.jpg
    image2-2018-11-27.jpg
    69,4 KB · Weergaven: 110

Texman

Koning Baard
Ha @Mdbruin ,
Je hebt een hele mooie baard en hij staat je perfect.(Y)(Y)(Y)
Leuk dat je nu ook de baardproducten gebruikt.
Ga zo door en geniet van je baard (maar dat deed je al)
Texman:)>
 

Mdbruin

Baard
@Yainderidoo gaat inderdaad behoorlijk hard. Als ik mijn foto's van nu vergelijk met 2 weken terug is er wel wat verschil te zien.

@Texman geniet inderdaad van mijn baard. De verzorgingsproducten helpen ook hierbij. Mijn baard wordt hierdoor ook een behoorlijk stuk netter en zachter.

M'n vader zei al dat hij een rode gloed in mijn baard zag en dacht eerst dat het aan de verzorgingsproducten lag, maar ik weet dat hij vroeger ook een mooi volledig rode baard heeft gehad. Apart dat het nu alleen tevoorschijn komt bij mij, hiervoor was dit niet zichtbaar.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Mdbruin ,
Het is ontzettend leuk om dit bij je zelf terug te zien. Misschien zijn er nog foto's van je vader met baard.
Lijkt mij erg leuk om die met je eigen baard te vergelijken.
Texman:)>
 

Mdbruin

Baard
Dat zal vanuit mij niet zo snel gebeuren. Beetje veel last van overprikkeling, van uit mijn NAH en heb een tijdje terug de diagnose hyperacussis (geluidsovergevoeligheid) gekregen.
 

Yainderidoo

Zware baard
Dat zal vanuit mij niet zo snel gebeuren. Beetje veel last van overprikkeling, van uit mijn NAH en heb een tijdje terug de diagnose hyperacussis (geluidsovergevoeligheid) gekregen.
En dat is zeer bepalend voor de wegen die je vervolgens bewandeld. Ik hoop dat ook je naaste omgeving zich dat terdege bewust is. We houden de moed er in en groeien MACHTIGE BAARDEN ! ! :)>
 

Texman

Koning Baard
Dat zal vanuit mij niet zo snel gebeuren. Beetje veel last van overprikkeling, van uit mijn NAH en heb een tijdje terug de diagnose hyperacussis (geluidsovergevoeligheid) gekregen.
Ha Marius,
Ik wist niet wat NAH was dus dat heb ik even opgezocht waardoor het voor mij nu ineens duidelijk is.
Ik hoop dat het je leven niet te veel beperkt want dat zou ik heel erg vinden.
Gelukkig hebben wij het baardforum.;)
Texman:)>
 

Mdbruin

Baard
@Texman , dat valt aan de ene kant gelukkig mee. Geen lichamelijke uitval, het zit meer in verwerking van prikkels (geluid, licht, pijn en visueel). Maar ook in het verwerken van informatie, dat wil ook niet altijd meewerken. Des te moeier, des te gevoeliger behalve voor pijn. Daar heb ik bijna geen last van, gevaarlijk weinig.

Een voorbeeld is bijv. laatst heb ik een injectie in het enkelgewricht gehad, heb er niets van gevoeld.
 

Texman

Koning Baard
Ha Marius,
Het is best wel een vervelend probleem dat je geen pijnprikkels ervaart. Het is een van de belangrijkste signalen die je hersens afgeven om je te waarschuwen dat er iets mis. Je zal dus altijd erg op je hoede moeten zijn en jezelf altijd goed controleren. Lijkt mij erg lastig.
Ik heb ook moeite met prikkels maar vanuit een heel ander perspectief. Ik ben hooggevoelig en dat betekend dat ik veel meer waarneem dan de gemiddelde mens.
Vroeger begreep ik nooit dat ik niet kon genieten van die dingen die andere mensen juist heel leuk vonden. B.v. gezellig uitgaan cafeetje pakken, recepties en verjaardagen enz. Vaak ging ik volledig chaotisch weg en voelde mij depressief. Gelukkig ben ik een goede psycholoog tegengekomen die mij glashelder heeft kunnen uitleggen wat er aan de hand was. Hooggevoeligheid is geen ziekte maar een prachtige eigenschap. Ik onderga alles in het leven veel intenser dan andere mensen.
Maar het zijn wel sterke schouders die de weelde kunnen dragen. Ik kan er nu gelukkig goed mee overweg.
Ook heb ik veel gehad aan het leren van ontspanningsoefeningen, meditatie en mindfullnes enz.
Texman:)>
 

Mdbruin

Baard
Dan hebben we bijna een gelijkenis, wat je omschijft komt me bekend voor. Wordt er alleen niet depressief van maar kost me bakken met energie, energie wat ik toch al tekort heb.
 
Banner image
Top