Von Chipka's beard

Hey bearders. We zijn nu 2 daagjes verder sinds ik mijn nieuwe spulletjes van mijn baard.nl heb gekregen. Daarin zaten 2 flesjes olie. En moet zeggen... had de bay rum ook besteld nadat deze hier op het forum serieus aangeprezen werd. En ik moet eerlijk zijn vindt hem niet slecht maar ook niet wauwww..... Ben een beetje teleurgesteld. Maar de andere, de gentleman's blend die heeft mijn verwachting met grote voorsprong mijn voorkeur ingelost. Zowel vrouwlief is er voor gevallen. De baard mag alvast aanblijven. (Y):)>:p

die heeft mijn verwachting met grote voorsprong mijn voorkeur ingelost ?
U dient de olie voor uw baard te gebruiken en niet op te drinken, naar het zich laat aanzien met zulke zinsopbouw
 

Zwollenaar

Zware baard
Heb dus al van alles rond de oren geslingerd gekregen. Van scheermesjes op... tot geradicaliseerde baardaap :). En dan soms de ogen die beginnen te rollen... lol.

Na ruim 32 jaar kritiekloos mijn baard gedragen te hebben kreeg ik de afgelopen week een
figuurlijke steek onder water in de vorm van een flesje after shave. Kon er wel om lachen :)
 

PerryS

Baard
Maar we hoeven hier toch niet nauwlettend op spelling te gaan letten? Het gaat er voor mij om dat ik weet wat hij bedoeld, hoeven er toch niet speciaal flauwe opmerkingen gemaakt te worden? :confused:
 

vonchipka

Baard
Hey bearders. Vandaag op de klop 3 maand op weg sinds mijn eerste post.
En al zeg ik het zelf. Wat wordt deze vet.
Nog niets bijgeknipt, enkel mijn snor wordt onderhouden en die enkele verdwaalde haren onderaan. En moet zeggen.... het wordt een heerlijk matrasje onderaan.
En elke dag zeg ik bij mezelf.... damn.... die baard staat je
oordeel zelf20160802_170351.jpg20160802_170330.jpg20160802_170351.jpg 20160802_170330.jpg
 
Banner image
Top