Terristris poging

Balen mannen! Naar kapper geweest...bakkebaarden waren niet goed, met als resultaat mooie haarsnit. Helaas einde baard. Hoe meer je het probeert recht te trekken, hoe erger je het maakt:mad:

Vergelijk die van een maand geleden met die van nu:(
 

Bijlagen

  • 161D8FA1-5A9A-4553-97DA-46AF424B50F2.jpeg
    161D8FA1-5A9A-4553-97DA-46AF424B50F2.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 101

Texman

Koning Baard
Ha @Terrestris ,
Ik begrijp er helemaal niets van, je was zo goed op weg om een hele mooie baard te krijgen.:(:(:(
Gelukkig groeit je baard weer snel aan.:)Dus ik hoop dat je het niet opgeeft.
Als iets niet lukt kan je hier ook even om raad vragen.
Sterkte en succes Texman:)>
 
Ha @Terrestris ,
Ik begrijp er helemaal niets van, je was zo goed op weg om een hele mooie baard te krijgen.:(:(:(
Gelukkig groeit je baard weer snel aan.:)Dus ik hoop dat je het niet opgeeft.
Als iets niet lukt kan je hier ook even om raad vragen.
Sterkte en succes Texman:)>
@Texman, het is niet dat ik de baard er af wou hé
Ik was niet tevreden met de ongelijkheid van bakkebaarden door de kapper( enkel hoofdhaar, geen barbier). Die vond het overdreven, dus zelf proberen te corrigeren. Jammer, weer een les geleerd...
 

Texman

Koning Baard
Ha @Terrestris ,
Zelden laat ik een kapper of een barbier iets aan mijn baard doen. Toen ik jong was ging je naar de kapper om je haar weer eens goed kort te laten knippen.
In die tijd dachten veel kappers dat je dat met je baard ook wilde niet dus. Ik heb mij al heel snel aangeleerd om dat zelf te doen.
En natuurlijk ging dat wel eens mis waardoor ik gelijk commentaar kreeg van mijn collega's (leedvermaak).
En net als bij jou leerde ik er ook van. En ook ik ben niet te oud om te leren en bij het Baardforum gaat dat prima.
Texman:)>
 
Banner image
Top