Terristris poging

Succes met deel 2 ;)
Thnx!
[DOUBLEPOST=1530979350][/DOUBLEPOST]
Dank je!
[DOUBLEPOST=1530979393][/DOUBLEPOST]
Goede baard al man en we zijn ongeveer even ver in onze baardreis, beide 3 weken.
En nu volhouden samen is leuker
Doen we Steve1982!
[DOUBLEPOST=1530979473][/DOUBLEPOST]
Je mag zeker tevreden zijn want voor 3 weken is dit al een heel mooi resultaat.
Ga zo door.
Texman :)>
Thnx texman!
[DOUBLEPOST=1530979518][/DOUBLEPOST]
Komt zeker goed , zeker als je dit ziet al na vijf weken toppie man
Thnx Nonkelbaard
[DOUBLEPOST=1530979574][/DOUBLEPOST]Merci Dijkie!
 
Weinig tijd gehad om te posten de laatste tijd.
Zonet de contouren wat geschoren en de snor goed kort gezet. We zijn nu 10-11 weken ver. Wat denken jullie.. deze lengte behouden of laten doorgroeien? Of is dit een domme vraag:)>
 

Bijlagen

  • AE02B9C6-D658-42B0-8420-5E004366A2CC.jpeg
    AE02B9C6-D658-42B0-8420-5E004366A2CC.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 122

Texman

Koning Baard
Ha @Terrestris ,
Dit echt geen domme vraag want je mag je zelf echt wel afvragen of je een korte of een lange baard wil.
Een beetje hulp van buitenaf is ook nooit weg.
Je hebt nu al een prachtige baard waarbij zowel kort en lang mogelijk is.(Y)(Y)(Y)
Ik zou zeggen, met jouw baardgroei, ga voor lang. Mocht het niet bevallen kan je altijd terug naar kort.
Wil je een bepaald model in de baard laten zetten ga dan ook eerst voor lang zodat de barbier iets te knippen heeft.
Naarmate je baard langer wordt krijg je ook dat echte baardman gevoel en geloof mij maar dat wil je niet meer missen.
Neemt niet weg dat een korte baard ook zeer mooi kan staan. En een voordeel is dat bij een korte baard wat minder verzorging nodig is.
Ook je beroep kan een rol spelen waardoor een lange baard niet gewenst is. Ook je vrouw/vriendin zal er het nodige van vinden.
Maar het belangrijkste is dat je je hart volgt. Het is jouw baard.
Succes Texman:)>
 
Ha @Terrestris ,
Dit echt geen domme vraag want je mag je zelf echt wel afvragen of je een korte of een lange baard wil.
Een beetje hulp van buitenaf is ook nooit weg.
Je hebt nu al een prachtige baard waarbij zowel kort en lang mogelijk is.(Y)(Y)(Y)
Ik zou zeggen, met jouw baardgroei, ga voor lang. Mocht het niet bevallen kan je altijd terug naar kort.
Wil je een bepaald model in de baard laten zetten ga dan ook eerst voor lang zodat de barbier iets te knippen heeft.
Naarmate je baard langer wordt krijg je ook dat echte baardman gevoel en geloof mij maar dat wil je niet meer missen.
Neemt niet weg dat een korte baard ook zeer mooi kan staan. En een voordeel is dat bij een korte baard wat minder verzorging nodig is.
Ook je beroep kan een rol spelen waardoor een lange baard niet gewenst is. Ook je vrouw/vriendin zal er het nodige van vinden.
Maar het belangrijkste is dat je je hart volgt. Het is jouw baard.
Succes Texman:)>

Thnx, texman
Bedankt voor het complimentje, maar vooral voor je helder antwoord.
Ik laat hem voorlopig nog wat doorgroeien. Het werk is niet echt een probleem voor me zolang het verzorgd blijft.
Mijn vrouw is ondertussen 180 graden gedraaid in het voordeel van de baard:)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Terrestris ,
Kijk dat is nog eens goed nieuws, het is veel leuker als je vrouw het ook leuk vind dat je een baardman aan het worden bent.
Wees maar zuinig op haar.
Texman:)>
 
Ik zou ook kiezen voor "lang" (Y)

Werk is mooi meegenomen en de vrouw des huizes is ook fan dus gewoon laten groeien :)>
Als jullie het zeggen...:)>
[DOUBLEPOST=1536339672][/DOUBLEPOST]
Ha @Terrestris ,
Kijk dat is nog eens goed nieuws, het is veel leuker als je vrouw het ook leuk vind dat je een baardman aan het worden bent.
Wees maar zuinig op haar.
Texman:)>
Doe ik(Y)
 
Banner image
Top