Tattoos

Vandaag ruim 4 uur gezeten voor een coverup..

20160105_195110629_i_OS.jpg
 

Ronster

Baard
Aantal mooie tats hier :)

Ik heb er 3.
Polynesische half-sleeve op mijn linkererarm, schouder tot stukje boven de elleboog.
Een hummingbird in Haida style met bloemen eromheen op mijn rechterborst t/m schouder. Hierin zit de naam van mijn zoontje verwerkt.
Dit is mijn laatste (rechter bicep). Hierin een tree of life, de favoriete boem van mn moeder en favoriete vogel van mijn vader:

25562753624_74cfb3d79c_z.jpg


Nu al een tijdje aan het denken om mijn Chinese horoscoop (Vuurdraak) te laten zetten, maar kan nog geen voorbeeld vinden dat me echt aanspreekt.
[DOUBLEPOST=1460364460][/DOUBLEPOST]Ook een piccie van de Haida gevonden:

26101162641_11aecd9ff3_z.jpg
 
Laatst bewerkt:

rudolf

Baard
Mooie plaatjes overigens. Als ik tijd heb en bij licht zal ik foto van de mijne nemen (de eerste stamt uit 1975 gezet door tattoo Peter te Amsterdam )
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Die cover uil komt me bekend voor. Waar heb je die laten zetten als ik vragen mag?

Die Uil, en de rest van de stukken die ik er inmiddels omheen heb (Sailor Jerry zwaluw, Sugar skull, haai, vlinder, 2 x een bloem) ,heb ik door Aaron laten zetten bij Toxink in Bussum.
Mijn halve sleeve is nu dus bijna klaar. Komt nog een stuk bij en daarna is het opvullen met een stip en sterren patroon.
 

Jeepie

Baard
Waarom zie ik dit topic nu pas????

Dikke stukkies inkt baardbroeders!

Ik zal de mijne ook ff showen hier. het zijn er nog niet heul veul maar trust me, over een aantal jaar zit ik bijna vol;)

Deze heb ik op mijn kuit, 4 jaar geleden als eerste tat laten zetten bij Kynst in Deventer.
IMAG0841_zpsvqr7if5p.jpg


Daarna mijn arm aan een maat van me gegeven met de woorden: Hier is een arm en geld, do ya thing homie!

IMAG0837_zps2nxlkajq.jpg

IMAG0838_zpsel9kdyuz.jpg

IMAG0839_zpspc6ybl0c.jpg


Toen ging ik motoren bouwen, wilde ideeën kwamen op deze:

IMAG0836_zpsrfl7zfrj.jpg


Gister weer gezeten:
IMAG0840_zpswgflfvaj.jpg

Dat is exact het geluid dat je hoort zodra ik de gashendel van mijn motor los trek! Mijn manier om Zen te worden


Morgenmiddag nog weer sessie, een windroos kompas op mijn scheen. Netnummers van Deventer en Curacao erin, aangezien ik volgende week voorgoed verhuis naar curacao vond ik zon kompas wel bij de caribische stijl passen! Dan kan er altijd nog een badass piratenschip bij.
 

RonM

Baard
Jullie hebben erg mooie tats!
Dit is mijn plakplaatje, een coverup.

Als ik nou geen vrouw had die me tegen hield, zaten er al wat meer tats op m'n lichaam
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    56,9 KB · Weergaven: 92
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 88
  • image.jpeg
    image.jpeg
    436,1 KB · Weergaven: 87
Laatst bewerkt:

Lennchu

Baard
10580254_665854976871007_8138386484293389382_n.jpg


Mijn huidige, en enigste tattoo op dit moment. Niet een super foto, maar ik denk dat het wel duidelijk is!

Zeker komen er nog meer aan, binnekort misschien tussen mijn schouderbladen, kuiten en armen nog.
Echter zit ik daar met een probleem in verband met mijn sport!
 
Banner image
Top