Tattoos

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Mijn eerste laten zetten in 2001 en de teller staat nu op 8 waarvan er ook meerdere groter worden en waarvan de bedoeling is dat het één geheel wordt. Dus ook hier zeker niet een mak schaap.
:p
 

Antoon

Stoppelbaard
Tja, waarom een tattoo. Een soort gevoel denk ik? Wanneer ik het bij anderen zie, vind ik dat altijd mooi en/of interessant. Er zitten soms echt kunstwerken bij. Maar ik begrijp ook best wanneer mensen het absoluut niet willen. Of dat nou is omdat je het lelijk vindt of omdat je het zonde van je lichaam vindt en het er de rest van je leven op zit. Dat laatste is natuurlijk wel waar. Maar het is iets wat mij al heel wat jaren interesseert en ik kan me niet voorstellen dat dat ooit verdwijnt. En mocht dat wel ooit zijn, dan tja, is het zo ;)

Heb rond mijn 20e mijn eerste tattoo laten zetten, puur uit nieuwsgierigheid eigenlijk. Daarom ook maar op een veilige plaats: tussen mijn schouderbladen. Het is een tribal zon. Niet bijster origineel of bijzonder. Denk dat ik er vroeg of laat keer wat overheen laat zetten.

Rond mijn 25e heb ik op mijn rechterbovenarm de cover van de cd Forbidden Evil laten zetten. Ik was (en ben nog steeds een beetje) een liefhebber van metal, dus ik vond dat dat vereeuwigd moest worden ;) Nu luister ik het wat minder fanatiek dan toen, maar het laat me wel terug denken aan mooie tijden: festivals, concerten, studeren en dus extreem veel plezier gehad.

Afgelopen zomer (33 inmiddels) heb ik eindelijk een halve sleeve op mijn linkerbovenarm laten zetten. Met dat idee liep ik al jaren, maar ik twijfelde. Ik werk namelijk in het onderwijs en dan heb je toch een voorbeeldfunctie. Shirts zijn dus geen optie meer op mijn werk. Maar goed, toch gedaan en ben er erg blij mee. Het is een oldschool sleeve met een adelaar, roos, doodskop en opvullingen (bloemen, sterren). En ach, het taboe op tattoos begint toch echt wel te verdwijnen. Dus wie weet kan ik op een dag ook met korte mouwen op mijn werk rondlopen.

Het is overigens wel weer gaan kriebelen sinds die laatste tattoo, dus ik vermoed dat er tussen nu en de volgende keer een stuk minder tijd zit.

Foto's volgen nog!
 

GlennBG

Volle Baard
Tatoeages zijn al zo oud als de mensheid.
In vele culturen een blijk van moed en aanzien. Ik heb mijn tatoeages om persoonlijke redenen laten zetten. Niet voor een ander. Ik kan genieten als ik een fraaie tattoo zie bij iemand! Het onderscheid en je claimt er het recht mee op onafhankelijkheid. Enigszins rebels..
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Het heeft even geduurd maar hij is eindelijk af :)>

OOK787Q.jpg
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Binnenkant bovenarm eergisteren getrakteerd op een tattoo.
Het is, voor degenen die het niet weten ;), de Metallica ninja ster.
Het symboliseert voor mij de METAL in het algemeen. Die mij toch altijd door mooie maar ook zeker moeilijke tijden heeft gesleept. Het is voor mij begonnen met Metallica toen ik een jaar of twaalf was. Vandaar... :)

wp_ss_20151108_0001.png
 

maximum

Zware baard
Mooi tattoo man(Y) Persoonlijk ben ik geen echte metal fan..Al heb ik in de jaren 80 de platen kill em all,masters of pupets en and justice for all behoorlijk grijs gedraaid..In de jaren 90 is dat neds atomic dustbin en the offspring geweest wat al geen metal meer is..En begin 2000 blink 182 meer high school punk muziek..Maar ik kan allerlei muziek stylen wel waarderen:)..Behalve klassiek..Grtz :)>
 
Banner image
Top