Starten met een baard

Macx

Baardaap
Dag heren... ik kom nog eens geregeld piepen. Ik ben geen enkele keer meer gladgeschoren geweest maar altijd een stoppelbaard, nu en dan eens wat langer maar glad nooit meer.

Hoi Tobo, wow! Dat ziet er zeer goed uit, je straalt Tobo, echt een mooi volwassen hoofd, niet meer dat gladde jongensachtige koppie, maar een echte man dat zie ik nu. Hele mooie uitstraling.(Y)(Y)(Y)
 

Tobo

Baard
Dag heren! Sja... mijn vismaten fotograferen me graag bij een vangst dus sta vaker en vaker op de foto

Ik ga de baard weer wat voller laten worden, voelt net wat mannelijker en het helpt mij sterker in het leven te staan...hoe raar dat ook klinkt want glad, stoppels of klein baardje...je blijft dezelfde mens... denk puur psychologisch.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221105_215429.jpg
    Screenshot_20221105_215429.jpg
    364,3 KB · Weergaven: 73

Macx

Baardaap
Dag Tobo, leuke vangst, een baars zo te zien, mooi baardje staat je goed, een beetje langer is ook goed. Flinke zonnebril, staat je ook goed. Strak kapsel ook, alles bij elkaar mooi plaatje zo.(Y)
 

Tobo

Baard
Dag Tobo, leuke vangst, een baars zo te zien, mooi baardje staat je goed, een beetje langer is ook goed. Flinke zonnebril, staat je ook goed. Strak kapsel ook, alles bij elkaar mooi plaatje zo.(Y)
1 van de velen baarzen... die bril is een polarisatie bril, is dus niet modebewust :) het neemt de lichtval/schittering op het water weg waardoor je beter in het water kan kijken.
Kapsel is mijn bedoeling pompadour met vintage opgeschoren zijkanten...maar mijn kapper snapt het niet helemaal haha
 

Texman

Koning Baard
Dag heren! Sja... mijn vismaten fotograferen me graag bij een vangst dus sta vaker en vaker op de foto

Ik ga de baard weer wat voller laten worden, voelt net wat mannelijker en het helpt mij sterker in het leven te staan...hoe raar dat ook klinkt want glad, stoppels of klein baardje...je blijft dezelfde mens... denk puur psychologisch.
Mooier kan ik het zelf niet verwoorden.
https://www.thealphamen.nl/blogs/blog/waarom-een-baard-groeien-eigenlijk-heel-gezond-is/

Je bent aantrekkelijker met een baard
Ja, je bent aantrekkelijker met een baard! Een Australisch onderzoek waarin 8520 vrouwen foto’s kregen te zien van mannen met- en zonder baard, toonde aan dat het hebben van een baard je een flinke stap voor kan opleveren. De vrouwen moesten de verschillende mannen beoordelen op hun mate van aantrekkelijkheid, en of de man in kwestie goed was voor een one-night-stand of voor een (korte) relatie. Wat bleek?
In 9 van de 10 gevallen werden de mannen met een volwassen baard als relatiemateriaal gezien. Dit is niet zo gek als je kijkt naar evolutie en psychologie. Een dikke bos gezichtshaar is een teken van gezondheid. Hoe dikker en voller jouw baard is, hoe gezonder je bent. En dat betekent weer dat je goed in staat zou zijn om voor een gezin te zorgen.
Verhoogt je zelfvertrouwen
Geloof het of niet, maar onderzoek heeft aangetoond dat je bij het hebben van een baard eigenlijk onbewust iets bij mensen teweegbrengt, waardoor mensen om je heen meer respect voor je krijgen en meer waarde hechten aan je opvattingen. Een baard is bij mannen altijd een teken van wijsheid geweest. Je zult je zelfverzekerder voelen wanneer je in de spiegel kijkt en de mensen in jouw omgeving zullen dit zelfvertrouwen ongemerkt versterken.
 

Macx

Baardaap
1 van de velen baarzen... die bril is een polarisatie bril, is dus niet modebewust :) het neemt de lichtval/schittering op het water weg waardoor je beter in het water kan kijken.
Kapsel is mijn bedoeling pompadour met vintage opgeschoren zijkanten...maar mijn kapper snapt het niet helemaal haha

Als je dit bedoeld
dan zijn hier een paar voorbeelden voor de barbier haha
modern-kapsel-man-88_5-4144138947.jpg herenkapsels-2015-opgeschoren-29-17-852130043.jpg
 

Tobo

Baard

Bijlagen

  • Screenshot_20221106-203239_Pinterest.jpg
    Screenshot_20221106-203239_Pinterest.jpg
    625,9 KB · Weergaven: 56
  • Screenshot_20221106-203239_Pinterest.jpg
    Screenshot_20221106-203239_Pinterest.jpg
    625,9 KB · Weergaven: 51
  • Screenshot_20221106-203655_Pinterest.jpg
    Screenshot_20221106-203655_Pinterest.jpg
    733,7 KB · Weergaven: 51

Tobo

Baard
Beste wensen allemaal!
Te lui geweest om baard terug tot stoppels te scheren...en plots geen zin meer om het af te doen o_O
 

Bijlagen

  • 1000001613-01.jpeg
    1000001613-01.jpeg
    2,4 MB · Weergaven: 70

Macx

Baardaap
Hoi Tobo, ook de beste wensen voor onze baardbroeder Tobo.
Laat de baard maar lekker groeien, dat staat je heel goed. Deze foto is ook mooi hoor.:)(Y)
 
Laatst bewerkt:

Tobo

Baard
Nog steeds een klein baardje... ik wil hem zo hebben/krijgen als het voorbeeld.
Tips en meningen zijn welkom!
 

Bijlagen

  • 20230208_080722-01.jpeg
    20230208_080722-01.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 33
  • Screenshot_20230208_184343_Chrome.jpg
    Screenshot_20230208_184343_Chrome.jpg
    371,2 KB · Weergaven: 33
Banner image
Top