Showtime!

Danny

Baard
Oow help....

Sta ik vanmorgen (vroeg) voor de spiegel mezelf af te vragen of ik er goed aan zal doen om mijn baard te trimmen. Aan de zijkanten groeit het erg vol en gaat hier en daar wat pieken, het oogt wat onverzorgd dus op dit moment. :(

Ik weet het, vrijdag naar de kapper en ook mijn baard laten bijwerken.

Een weekje geduld dus en de 24-uurs regel maar in laten gaan.... :oops:
[DOUBLEPOST=1427018311][/DOUBLEPOST]
2015-03-22%2010.57.43.jpg
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ja idd verwachtte een vet woeste baard. Maar ziet er toch netjes uit man. Ben jij nou een vent haha! :p
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
@Danny cancel afspraak bij de barbier man... Ziet er BADASS uit zo ... Over 2 maanden pas gaan ofsjeaux:)>:D(Y)
 

Danny

Baard
Goedemorgen!

De 24 uurs regel overleeft!

Ik had denk ik een beetje een bad-beard-day gisteren, vandaag valt dat gelukkig weer reuze mee.
Toch vind ik de zijkanten erg dik ogen, deze wil ik toch ietwat kort laten wieken vrijdag, komt goed @PUNK-JAZZ ;)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Prima toch. Vind ik over het algemeen erg fraai, de zijkanten wat korter en de onderkant langer. Dan krijg je een wat smaller gezicht, en je baard oogt langer.
 

Danny

Baard
Vanavond naar de 'kapper'.

Ik vind het toch best spannend wat de beste man er van gaat maken en of hij (en ik) het überhaupt aandurft, het is namelijk geen barbier maar een echte mannenkapper.

Maar zoals beloofd, de voor foto (gelukkig hebben we de foto's nog), de na foto komt uiteraard vanavond. ;)

 
Laatst bewerkt:

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Wees zo specifiek mogelijk over wat je wilt, om advies vragen kan ook altijd en laat hem zoveel mogelijk toelichten wat hij gaat doen.

Maar bovenal, have fun!!
 
Banner image
Top