Showtime!

Danny

Baard
Oke, oke...

Ook ik wil niet ontbreken en zal proberen een weekboek bij te houden.

Een wat oudere foto maar met dezelfde lengte....

2 weken nu.

image.jpg
 

Danny

Baard
Ik ben inderdaad nu gezegend met zo'n baard, vroeger was dat wel anders.

Op de middelbare school moest ik mezelf al scheren, een paar jaar later moest ik dat iedere dag omdat eind van de dag er weer stoppels doorheen kwamen. Ik moest wel want vond het toen geen gezicht. Ik voelde me erg onverzorgd wanneer ik mezelf een dag niet zou scheren.

Later, zo'n 2 jaar geleden ben ik overgegaan naar een Double edge razor met kwast en scheerzeep. Dit was al een hele verademing, ik hoefde me niet iedere dag meer te scheren maar om de dag.

Op een gegeven moment kocht ik een trimmer van Babyliss en ging ik nog maar naar 1x per week trimmen. Ik liep dan eigenlijk altijd met een 3 dagen baardje rond.

En dan nu de stap gezet om de baard te laten groeien, wanneer ik me nu nog zou scheren voel ik me kaal.

Gek dat het idee van scheren in die jaren zo kan veranderen.
 

Floris

Baard
Tja Danny, als je het zo bekijkt dan is het de vraag of je altijd gelukkig moet zijn met een goede baardgroei. Er zitten dus ook wel degelijk nadelen aan. Vooral in de jong volwassen jaren, wat je beschrijft.
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
@Arjay :) ik denk dat het iets met de complimenten van de Cubaanse sigaren te maken had:p:cool::)>(Y)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Lijkt me ook nog weleens wat zo'n sigaar roken. Heb wel s eentje gehad. Maar je rookt ze niet over de longen en puur voor de smaak. Vind ik moeilijk haha
 
Banner image
Top