Show je laatste baard equipment aankopen

Sorry er ging duidelijk iets niet goed met de vorige plaatsing.
Mr Dutch....goed spul en ruikt ook nog lekker.
 

Bijlagen

  • IMG_20161105_132632.jpg
    IMG_20161105_132632.jpg
    2 MB · Weergaven: 61

Weeble

Volle Baard
Ziet er goed uit.
Waar heb je die besteld als ik vragen mag? En heb je het als set besteld of los?
 

Ronald01

Baard
Mijn 'starterssetje', een maandje geleden begonnen de "Honest Amish Beard Oil". Deze week versterking ingeroepen van de Unscented Beard Balm van Zeus (de van Honest Amish was niet op voorraad) en de beardbrand kammen... Alles via mijnbaard.nl.

Ik hoor mijn vrouw vorige maand nog zeggen:"ben je 's morgens lekker een stuk sneller klaar als je je niet meer hoeft te scheren" :rolleyes:

IMG_20161126_154240.jpg
 

Jeepie

Baard
De feestdagen zijn weer aangebroken en zo kwam ook de kerstman naar curacao. het was natuurlijk niet echt de kerstman, het was mijn moeder. Met ,je raad het al, baardmeuk...

Een flesje classic oil van de eerlijke pijpenkrullenmeneer.
91p5kjEV8ZL._SY355__zpskqmp0rz5.jpg


De geur doet me denken aan de extra grit baardwax van diezelfde eerlijke pijpenkrullenmeneer. Geuren als drop en iets van laurier(??). het is met name de werking van de olie waarom ik standaard een flesje eerlijke pijpenkrullenmeneeren olie wil hebben staan. De olie is lekker dikkig en maakt de baard heerlijk zacht. zachter dan bijvoorbeeld een leipe viking.

Daarnaast hadden we ook een potje heavy duty baardbalm, ook weer van de eerlijke pijpenkrullenmeneer.
710nU31UV5L._SL1011__zpsqxbn3ptn.jpg


Qua geur redelijk gelijk aan de olie. Zachte structuur, je hebt geen nagels nodig om de balm uit het potje te halen (erg belangrijk voor een nagelknager als ik) en hij wordt snel vloeibaar in de hand. Ook nu weer een heerlijk zachte baard. De hold vind ik wat tegenvallen voor een heavy duty balm. Een snottebel zou beter werk leveren.

En dan als laatste, hoe kan het ook anders, een potje balm van de leipe viking. Dit maal geen dragons head of berserker, maar een van de nieuwe geuren. The Orchard.

mad-viking-the-orchard-beard-balm-60m_zpspvaycfki.jpg

Op mijnbaardpuntnl beschrijven ze hem zo:De geur van een appelboomgaard, waaraan een toefje vanille is toegevoegd. Wij vinden het ook wat weg hebben van Hubba Bubba kauwgom, maar dan zachter en lekkerder...

Ben ik het mee eens, maar voor de gene die het look-o-look snoep nog kennen.. neem de zachte geur van appel en voeg deze:
709837a.jpg_zpsglepmcnu.png

er aan toe en je hebt The Orchard.

Kortom, 3 fijne nieuwe producten er bij!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik kreeg vorige zaterdag van Professor Melchior een anoniem ogend flesje met erg aangename houtgeuren toegestopt (Y).

Gisteren en vandaag alvast gebruikt en zowel door mezelf als door Cowgirl meer dan goed bevonden qua geur en uitsmeren :)>
Daar ben ik blij om. Dan moet ik de volgende keer, dat we elkaar weer zien zorgen voor een groter, maar een minder anoniem ogend flesje.(Y):)
 

Edwin61

Baard
Vandaag mijn bestelling van Mijn Baard binnengekregen , Heavy duty baardbalsem(in een doosje i.p.v. een jutte zakje)en Woody snorrenwax. Gelijk gebruikt, smeren beide makkelijk.

IMG_3432.JPG
 

Ronald01

Baard
IMG_20170203_191119.jpg
Vier maanden geleden begonnen met m'n baard en natuurlijk baardverzorging. Nu tijd voor een aanvulling, Woody snorrenwax, heavy duty baardbalsem, Een baardborstel en een gratis flesje baardtonic..

Verstuurd vanaf mijn Oneplus 3 met Tapatalk
 

Ronald01

Baard
Ik wilde het uitproberen, en dan is zo'n gratis mini wel handig. Het lijkt het meest op een verzorgende baardolie met een frisse mintachtige geur..
 

Ronald01

Baard
Helaas is de Woody snorrenwax geen succes. Er zit een lichte Patchouli achtige geur aan :(. Het staat niet op de ingrediëntenlijst maar het lijkt er verdacht veel op. Ik vind het geen fijne geur, maar mijn vrouw helemaal niet. Dus op de eerst volgende baardborrel heb ik een snorrenwax in de aanbieding ;)
 
Banner image
Top