Show je laatste baard equipment aankopen

Yainderidoo

Zware baard
daarom ook besteld
iu
 

Macx

Baardaap
hahahaha,
dit schrijven ze over die baardolie die ik besteld heb,

Aphrodisiac Beard Oil **nieuw**Dit is onze nieuwe favoriet van Grave Before Shave. Wat een lekkere geur heeft deze baardolie (heerlijke zacht, zoete geur van leer en cederhout) en niet geheel onbelangrijk, de dames vinden deze geur ook voortreffelijk. Bij twijfel, doen!-
 

Macx

Baardaap
Ik heb zojuist een baardolie van Rituals The Ritual Of Samurai besteld, ik ben zeer benieuwd hoe deze baardolie is en ruikt.
Als ik het heb gebruikt kan ik een oordeel geven over deze baardolie, dus waarschijnlijk morgen of overmorgen.
241x840.jpg
Productbeschrijving
Tem en verzorg je baard in één handeling met deze baardolie van The Ritual of Samurai. Sencha, Japanse muntolie en jojobaolie doen hun magische werk voor een goed verzorgde, zachte baard, waardoor jij er zelfverzekerd uitziet. Gemaakt voor alle Samurai-huidtypes: gevoelig, droog, vet en gecombineerd.
https://www.bol.com/nl/nl/p/rituals...gh=rGoI5hdMzlkJWqn1tkdPQQ.4_18.19.ProductPage
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
@Macx Top! 'K ben dit product al een tijdje aan het eyeballen en ben dan ook zeer benieuwd naar je ervaring. :rolleyes:(Y)
Lekker spul hoor, het ruikt goed en het spuitje vind ik ook erg makkelijk, ik gebruik ongeveer twee spuitjes en ruik de lekkere geur in mijn baard. ik ben daarom ook zeer tevreden. (Y)(Y)(Y)
[DOUBLEPOST=1654723739][/DOUBLEPOST]Mijn laatste aankoop is een kam.
Seven Potions Baardkam — Kam voor Mannen met Fijne en Grove Tanden voor je Haar, Baard & Snor — Handgemaakt (14,5 cm / 5,7 inch) 14 euro550x549.jpg
 

Weeble

Volle Baard
Ik heb bij Superfurry 2 producten besteld; Captain Barbossa beard polisher en een zeepzakje.
Ik had voor de polisher gekozen, omdat deze de rode baardharen rood moet houden. In de zomer kunnen mijn haren blond worden, maar ik ben ook stiekem bang dat ze wit blijven;)

Ik had ook het zeepzakje besteld, omdat ik een groot stuk zeep in de badkamer heb, maar nog geen bakje er voor. Bij H&B hadden ze bakjes, maar €9 voor een net te kleine bakje vond ik iets te veel. Nu ging ik voor een zakje, maar kreeg er ook een bakje (die wel groot genoeg is) bij. Wat een aangename verassing!:)

En zoals ik van Superfurry gewend ben, zaten er ook nog wat sampeltjes bij. Ik moet de producten nog uitproberen, maar ik ben alvast heel content(Y)
 

Bijlagen

  • 20220701_120930.jpg
    20220701_120930.jpg
    2 MB · Weergaven: 11

Macx

Baardaap
Ik heb bij Superfurry 2 producten besteld; Captain Barbossa beard polisher en een zeepzakje.
Ik had voor de polisher gekozen, omdat deze de rode baardharen rood moet houden. In de zomer kunnen mijn haren blond worden, maar ik ben ook stiekem bang dat ze wit blijven;)

Ik had ook het zeepzakje besteld, omdat ik een groot stuk zeep in de badkamer heb, maar nog geen bakje er voor. Bij H&B hadden ze bakjes, maar €9 voor een net te kleine bakje vond ik iets te veel. Nu ging ik voor een zakje, maar kreeg er ook een bakje (die wel groot genoeg is) bij. Wat een aangename verassing!:)

En zoals ik van Superfurry gewend ben, zaten er ook nog wat sampeltjes bij. Ik moet de producten nog uitproberen, maar ik ben alvast heel content(Y)
Ja, dat ziet er heel goed uit, ik heb al meer positieve verhalen gelezen over Superfurry, ik zal ook eens een kijkje nemen in hun shop.
 
Banner image
Top