redangel's beard

redangel

Baard
Haha dit laat mij niet los, die 90 tot 70 procent vochtigheid van de baard, hou je uiteraard 10 tot 30 procent over. En ik zie het zo voor me dat de buitenste haren als eerste drogen en daar blijft de olie aan hechten en de rest wordt dan afgesloten zoals hij dat zegt.
Ik weet het ook niet, leek mij logisch in mijn gedachten maar goed ik ben ook maar een jongen van de straat. :)
 

Texman

Koning Baard
Ik heb het vanmorgen toegepast. Dus in de kletsnatte baard baardolie gemasseerd (ook in de huid) en daarna voorzichtig met een handdoek droog gedept. Daarna niet geföhnd maar gewoon aan de lucht laten drogen. Mijn baard voelt de hele dag al lekker zacht aan en ik heb geen baardbalsem gebruikt. Voelt ook niet vet aan. Dus mijn eerste ervaring is positief. Je moet het gewoon een keer ervaren.;)
 

Hartenheer

Zware baard
Ik heb het vanmorgen toegepast. Dus in de kletsnatte baard baardolie gemasseerd (ook in de huid) en daarna voorzichtig met een handdoek droog gedept. Daarna niet geföhnd maar gewoon aan de lucht laten drogen. Mijn baard voelt de hele dag al lekker zacht aan en ik heb geen baardbalsem gebruikt. Voelt ook niet vet aan. Dus mijn eerste ervaring is positief. Je moet het gewoon een keer ervaren.;)

Ik zou dan ongeveer twee uur met een natte baard lopen.:mad:
Zonde dat dan het merendeel van de olie in de handdoek zit :D
 

Texman

Koning Baard
Ik zou dan ongeveer twee uur met een natte baard lopen.:mad:
Zonde dat dan het merendeel van de olie in de handdoek zit :D
Nee hoor dat valt reuze mee. Je moet je baard ook alleen deppen en niet met je handdoek er door wrijven.
Het drogen valt ook mee, zeker als je je baard een paar keer goed door kamt.
Vanochtend heb ik deze methode voor de tweede keer uitgevoerd en mijn baard zit nog beter dan gisteren.
 
Banner image
Top