redangel's beard

redangel

Baard
Nu ik mijn baard beter verzorg (dankzij dit forum) komt mijn rode gloed weer naar voren. Dat heb ik bij mij meer dan 20 jaar niet meer gezien. Ben er blij mee, voel mij gelijk weer een jonge vent. Hahaha.
Moet wel zeggen dat ik ben overgestapt op Andrélon 2 in 1, bevalt mij toch veel beter.
 

Thomash

Stoppelbaard
Nu ik mijn baard beter verzorg (dankzij dit forum) komt mijn rode gloed weer naar voren. Dat heb ik bij mij meer dan 20 jaar niet meer gezien. Ben er blij mee, voel mij gelijk weer een jonge vent. Hahaha.
Moet wel zeggen dat ik ben overgestapt op Andrélon 2 in 1, bevalt mij toch veel beter.

Fijn dat de rode gloed weer terug is! Hele mooie baard. Ikzelf vond het eerst jammer dat mijn baardkleur niet hetzelfde was als mijn hoofdhaar maar inmiddels ben ik juist blij met de rode kleur en vind ik het juist heel mooi :). En betreft het filmpje: dat ga ik zo maar ook is proberen. Ben benieuwd.
 

tijn

Zware baard
Ook ik werd natuurlijk nieuwschierig na het lezen en zien van het filmpje en ook ik heb het vanmorgen geprobeerd. Ben erg benieuwd hoe het in de loop van de dag verder gaat. Maar tot nu toe voelt de baard idd super zacht.
Nou ik moet idd zegfen dat het op eerste gezicht prima werkt. Zal het zeker vaker zo gaan proberen. De baard blijft de hele dag mooi zitten en voelt idd lekker zacht .
Top eigenlijk
 

redangel

Baard
Vandaag binnen gekomen, het borstelt lekker. Ik ben er erg blij mee :)
baardborstel_mijnbaard.jpg
 

redangel

Baard
Bijna klaar om een keuze te maken (Y)
20200121_135453.jpg
Ik neig naar de eerste of de tweede.
De derde vind ik ook wel mooi, maar de linker kant van mijn snor blijft eigenwijs doen.:D
Ach, ik laat het nog een hele tijd groeien mss dat de derde ook kan.
 
Banner image
Top