RBBP’s Beard so far

RBBP

Baard
Dank je wel beide.
Vooraf niet gedacht dat de dekking ooit goed zou komen, maar het valt uiteindelijk niet tegen.
Zat net nog even te kijken in de eerste upload die ik hier maakte toen ik starte met de baard.. das wel een verschil o_O
Zal vanavond een beter foto proberen te maken (ben d’r nooit zo van met de kop voor de camera te staan) zal gelijk de voor en na foto neer zetten :)>
 

RBBP

Baard
Dank je wel allen voor de complimenten! Leuk!
Ik draag hem zeker wel met trots :cool:
Ik zou ik niet zijn als ik toch nog dingen zie die ik het liefst nog wat zou zien veranderen, maar heb wel vertrouwen dat alles uiteindelijk de goeie kant op gaat als je het maar de tijd geeft.

Nee ik heb geen klagen, krijg veel complimenten, veel mensen verbaasd ook dat de baard zo lang is geworden terwijl dat nooit de planning was toen ik begon.
Al met al, NL heeft er een trotse baardrager bij :)>(Y)
 

Macx

Baardaap
Dank je wel allen voor de complimenten! Leuk!
Ik draag hem zeker wel met trots :cool:
Ik zou ik niet zijn als ik toch nog dingen zie die ik het liefst nog wat zou zien veranderen, maar heb wel vertrouwen dat alles uiteindelijk de goeie kant op gaat als je het maar de tijd geeft.

Nee ik heb geen klagen, krijg veel complimenten, veel mensen verbaasd ook dat de baard zo lang is geworden terwijl dat nooit de planning was toen ik begon.
Al met al, NL heeft er een trotse baardrager bij :)>(Y)

Ik had ook die plannen niet voor een lange baard, maar als je eenmaal bezig bent en het gaat ook zo langzaam ben je toch wat terughoudend om naar zoveel geduld er weer iets vanaf te knippen. Dus zolang ik er nog een beetje goed uitzie met een nog langere baard gaat ik naar een Yeard baard, hoewel de lengte zoals de avatar mij denk ik wel het beste staat, maar eerst even naar een jaartje niet scheren. Daarna zien we wel, als ik het haal hé, ik heb al twee keer een hartinfarct gehad dus het kan zo gebeurd zijn met me, maar als ik gezond blijf dan wil ik in de toekomst wel naar de lengte zoals op de avatar, maar nu eerst nog zes maandjes laten groeien. Een taxichauffeur stond gisteren met twee andere te praten, hun roots liggen in Africa, ik wou ff een praatje met ze gaan maken, de taxichauffeur zag me aan komen lopen en begon te lachen, hoi Sinterklaas, hoi maatje, ja Sinterklaas, gezellig hé zo samen met zijn zwarte pieten, zei ik en toen begonnen ze te lachen, dus ik heb direct mijn antwoord klaar en doe het met humor.
 
Laatst bewerkt:

RBBP

Baard
Wanneer je alles van te voren weet en alles gaat zoals je vooraf plande wordt het leven maar een saaie bedoeling … Soms gaan de dingen zoals ze gaan Macx en dat heeft zijn charmes.
 

Giant

Zware baard
Wanneer je alles van te voren weet en alles gaat zoals je vooraf plande wordt het leven maar een saaie bedoeling … Soms gaan de dingen zoals ze gaan Macx en dat heeft zijn charmes.
Mee eens, als je alles volgens je planning laat lopen dan sta je niet open voor onverwachte kansen en mogelijkheden.
 

Mischaa

Baard
Thanks y'all again :D
Ben dr nog steeds blij mee :)>


Heb ik uiteindelijk toch nog het idee langszij te komen bij je haha :p

Hahah oh ja zeker. Ik draag mijn baard de laatste tijd wat korter. Na de zomer ga ik eens kijken hoe het wordt als ik er een aantal maanden afblijf. Ben benieuwd waar jij eindigt. Ziet er echt goed uit!
 

RBBP

Baard
Hahah oh ja zeker. Ik draag mijn baard de laatste tijd wat korter. Na de zomer ga ik eens kijken hoe het wordt als ik er een aantal maanden afblijf. Ben benieuwd waar jij eindigt. Ziet er echt goed uit!

Heb je hem geschoren ja??
Ergens kan ik het mij ook wel voorstellen... ikzelf sta ook wel eens op het punt er wat aan te laten doen.
Maar na een dag of 2 denk ik .. ach waarom ook .. let it grow.

Ik ben er nog niet uit wat ik nou precies wil.
Het is fijn te weten dat er mogelijkheden liggen, maar twijfel of ik de front zo vol wil hebben.
Kan zo maar zijn dat ik die wat laat inkorten of modelleren .. ik weet het nog niet.
Vind het volle eigewijze ook wel gaaf. En ik blijf complimenten krijgen als ik de Harley op de standaard zet en de helm af zet :p
 

Mischaa

Baard
Heb je hem geschoren ja??
Ergens kan ik het mij ook wel voorstellen... ikzelf sta ook wel eens op het punt er wat aan te laten doen.
Maar na een dag of 2 denk ik .. ach waarom ook .. let it grow.

Ik ben er nog niet uit wat ik nou precies wil.
Het is fijn te weten dat er mogelijkheden liggen, maar twijfel of ik de front zo vol wil hebben.
Kan zo maar zijn dat ik die wat laat inkorten of modelleren .. ik weet het nog niet.
Vind het volle eigewijze ook wel gaaf. En ik blijf complimenten krijgen als ik de Harley op de standaard zet en de helm af zet :p


Nee!! niet geschoren wel een stukje korter. Ben benieuwd met welk model je nu je Harley afstapt :)>
 

RBBP

Baard
Nee!! niet geschoren wel een stukje korter. Ben benieuwd met welk model je nu je Harley afstapt :)>

De mijne is ook ingekort :p
De baard werd echt heel vol, de snor deed goed mee en zelfs de barbier vond het geweldig, maar na een flinke discussie en wat overtuiginskracht is er een tondeuse op gegaan.
Al vanaf dat ik een baard liet groeien had ik in mijn hoofd dat ik een ducktail wilde. Dat is gebeurd en geen moment spijt van.
Ik vind het te gek! Maar wel stuk korter op de kaak en kin en niet zo breed gedragen aan de voorkant.
 
Banner image
Top