Proces!

okt2018

Baard
Dag allemaal! Inmiddels is de baard wat langer geworden. Had een afspraak bij de barbier staan, maar toch afgezegd omdat ik niet wil dat ze het verpesten.

Even de vraag om advies mbt wat nu te doen.
- naar de barbier? Heeft iemand referenties?
- zelf bijknippen?
- tips-adviezen mbt model zijn ook welkom!

Alvast bedankt, groeten Brian
 

Bijlagen

  • 21C9B0CA-1C0F-4100-8F6D-7693BA3B9A10.jpeg
    21C9B0CA-1C0F-4100-8F6D-7693BA3B9A10.jpeg
    212,1 KB · Weergaven: 81
  • E6D6D836-1CC3-4102-B143-7E1E4CA11943.jpeg
    E6D6D836-1CC3-4102-B143-7E1E4CA11943.jpeg
    201,6 KB · Weergaven: 84
  • CA9CAD90-02AC-41DF-9F78-8B4D0201BB45.jpeg
    CA9CAD90-02AC-41DF-9F78-8B4D0201BB45.jpeg
    170,6 KB · Weergaven: 83
Mooie baard kerel.
Als je de baard langer wil laten groeien zou ik alleen ff stylen. Je kan het ook makkelijk zelf met tondeuse doen. Kam de lijn aangeven en andere hand tondeuse goed te doen.
Vind je naar prima zou er persoonlijk niet teveel aan doen een barbier zal m minstens 2 cm inkorten wel super strak dan

Gr Mark

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

okt2018

Baard
Mooie baard kerel.
Als je de baard langer wil laten groeien zou ik alleen ff stylen. Je kan het ook makkelijk zelf met tondeuse doen. Kam de lijn aangeven en andere hand tondeuse goed te doen.
Vind je naar prima zou er persoonlijk niet teveel aan doen een barbier zal m minstens 2 cm inkorten wel super strak dan

Gr Mark

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Bedankt!
[DOUBLEPOST=1561120891][/DOUBLEPOST]
't Zou er nog maar niet teveel aan doen! Die baard is prima! (Y)

Het enige wat ik zou doen is... genieten van je baard! :D

Dat is ook een optie inderdaad:p
 

okt2018

Baard
Als je voor lengte wil gaan zou ik nog even wachten met een barbierbezoek.
Ziet er nu al prima uit (Y)

Oke bedankt ga dan toch nog even doorgroeien tot de yeard!
[DOUBLEPOST=1561130355][/DOUBLEPOST]
Zie geen rare of scheve groei die je voor het model zou moeten afknippen.
Dus als je voor een langere baard wil, zou ik het lekker zo laten gaan. Het is een prima baard zo.

Dankjewel! Blijkbaar had ik even bevestiging nodig dan, haha! Ga lekker even door.
 

Texman

Koning Baard
Dag allemaal! Inmiddels is de baard wat langer geworden. Had een afspraak bij de barbier staan, maar toch afgezegd omdat ik niet wil dat ze het verpesten.

Even de vraag om advies mbt wat nu te doen.
- naar de barbier? Heeft iemand referenties?
- zelf bijknippen?
- tips-adviezen mbt model zijn ook welkom!

Alvast bedankt, groeten Brian
Ha Brian,
De barbier zal je baard niet zo gauw verpesten maar hij zal er al gauw te veel afhalen. En als je doel een lange baard is dan kan je net zoals de anderen schrijven hem gewoon door laten groeien. Je mag wel de wangen schoon houden zodat de baardlijn aan de wangen er mooi strak uitziet.
Geldt ook voor de hals met dien verstande dat je deze zoveel mogelijk laat zakken.
Ook als je een lange baard wil is het prettig als het er verzorgt uitziet en je voelt je er ook prettiger bij.
Ik weet niet of je al iets aan styling doet zo niet dan is het nu het moment om daar mee te beginnen.
Succes Texman:)> Ps. Prima baard(Y)(Y)(Y)
 

okt2018

Baard
Ha Brian,
De barbier zal je baard niet zo gauw verpesten maar hij zal er al gauw te veel afhalen. En als je doel een lange baard is dan kan je net zoals de anderen schrijven hem gewoon door laten groeien. Je mag wel de wangen schoon houden zodat de baardlijn aan de wangen er mooi strak uitziet.
Geldt ook voor de hals met dien verstande dat je deze zoveel mogelijk laat zakken.
Ook als je een lange baard wil is het prettig als het er verzorgt uitziet en je voelt je er ook prettiger bij.
Ik weet niet of je al iets aan styling doet zo niet dan is het nu het moment om daar mee te beginnen.
Succes Texman:)> Ps. Prima baard(Y)(Y)(Y)

Ha Texman!

Bedankt voor de tips. Ik heb inderdaad nog niks aan styling gedaan, behalve dan bij de bakkebaarden de boel enig zins netjes houden. Maar ga eens aan de gang met wat styling!!

Ben toch blij dat ik nog niet naar de barbier ben gegaan..

Groetjes Brian
 

Texman

Koning Baard
Zo is het, Alles wat er af wordt gehaald moet er ook weer bijgroeien.
Als je baard eenmaal de lengte heeft die jij prettig vind, kan je hem op die lengte gaan bijhouden.
Dat betekend dat je hem niet heel veel korter maakt maar dat je alleen wat ongelijke puntjes e.d. terug knipt.
Vanaf dat moment gaat je baard ook steeds dikker en voller ogen. En niet onbelangrijk je hou hem ook mooi in vorm.
 

okt2018

Baard
Zo is het, Alles wat er af wordt gehaald moet er ook weer bijgroeien.
Als je baard eenmaal de lengte heeft die jij prettig vind, kan je hem op die lengte gaan bijhouden.
Dat betekend dat je hem niet heel veel korter maakt maar dat je alleen wat ongelijke puntjes e.d. terug knipt.
Vanaf dat moment gaat je baard ook steeds dikker en voller ogen. En niet onbelangrijk je hou hem ook mooi in vorm.
Vandaag een vrijgezellenfeestje en ben blij dat-ie nog niet door de barbier is behandeld. Bedankt!
 

Bijlagen

  • DB01CC22-44D3-45BB-BD84-6C7063667EFE.jpeg
    DB01CC22-44D3-45BB-BD84-6C7063667EFE.jpeg
    197,9 KB · Weergaven: 67

Yainderidoo

Zware baard
Helemaal met de meeste Baarden eens! Mooi door laten groeieren. Die ene zwart/wit foto is leuk!
Heel apart jou Baard. Wat dikkere lichtere haren aan de buitenkant en daaronder een mooie schijn van (zo op het oog) zachtere onderharen. Kortom.....Prachtige Baard (Y) Zeerrrrrr speciaal. :cool:
 

Nordkapp

Baard
Doe jij wat aan je snor? Ik twijfel keihard aan die van mij. Maar voor de rest, zoals ik al eerder zei, vind ik mijn baard op die van jou gelijken, maar dan ietsje korter/minder vol.
[DOUBLEPOST=1561972726][/DOUBLEPOST]11A3ED3F-8C8B-4CE7-8CDC-EBDD69CD06C1.jpeg
[DOUBLEPOST=1561972974][/DOUBLEPOST]Ik kan ook verkeerd zijn hoor o_O
 

okt2018

Baard
Doe jij wat aan je snor? Ik twijfel keihard aan die van mij. Maar voor de rest, zoals ik al eerder zei, vind ik mijn baard op die van jou gelijken, maar dan ietsje korter/minder vol.
[DOUBLEPOST=1561972726][/DOUBLEPOST]Bekijk bijlage 12303
[DOUBLEPOST=1561972974][/DOUBLEPOST]Ik kan ook verkeerd zijn hoor o_O

Heey Nordkapp,

Ik zorg er wel voor dat mijn snorharen niet over mijn lip heen groeien. Ik vind het bijzonfer irritant als ik ze voor of nog erger in mijn mond heb. Verder haal ik de uitstekende haren ook zeker weg. Ik moet zeggen dat ik dit nu best vaak doe, in de zon groeit eea echt een stuk harder... merk ik ook aan mijn nagels die ik bijna dagelijks moet vijlen anders prik ik al mijn patienten:p
 

Peter1971

Baard
Ha Texman,

Dankjewel! Ik zal zeker foto’s van de progressie plaatsen!
[DOUBLEPOST=1558947945][/DOUBLEPOST]

Dankjewel!:D
[DOUBLEPOST=1558948133][/DOUBLEPOST]

Bedankt! Nauwelijks eerlijk gezegd. Wel heb ik regelmatig de eigenwijze, verdwaalde haartjes verwijderd. Ik werk als fysiotherapeut en wil er dus ook weer niet als een complete piraat uitzien, haha:p Maar ik merk hoe langer het groeit en voller het wordt, hoe minder dat bijwerken ook nodig is. Zeker met wat baardolie;)

Zit jij in dezelfde fase?
Welkom Brian, goed opgemerkt ""dat je baard onderhoudsvrijer word na een maand of 6"" ik zit in dezelfde fase als jij..ben eind sept 2018 gestopt met scheren.
zie ook gelijkenissen met mijn haargroei..qua wanggroei en de haarvrijeholtes naast de soulpatch..:D
 
Banner image
Top