Bossman

Proces!

Discussie in 'Baard laten groeien' gestart door okt2018, 26 mei 2019.

1. okt2018

okt2018 Baard

Dankjewel Texman

Texman vindt dit leuk.
  2. Carlstein11

Carlstein11 Volle Baard

Het ziet er allebei prima uit :)>(Y)

Texman en okt2018 vinden dit leuk.
  3. DNA76

DNA76 Baard

beiden zien er prima uit, ik verkies de langere versie. Puur smaak! Je doet waar je jezelf goed bij voelt! Topbaard (Y)

okt2018 en Texman vinden dit leuk.
  4. Laurent1965

Laurent1965 Volle Baard

Ik sluit me hierbij aan, ziet er allebei goed uit!!
    Het "faden" bij de kortere baard vind ik erg mooi qua groei.(Y)

okt2018 en Texman vinden dit leuk.
  5. okt2018

okt2018 Baard

Dankjewel!

6. Dee4WR

Dee4WR Baard

Hi @okt2018

Jou topic had ik nog niet gezien.. Ik heb het helemaal doorgelezen en moet zeggen, wat een transformatie! De baard staat je top, helemaal op de laatste foto's. Ook die met je ogen dicht, heel apart en origineel! Ikzelf ben ook voor de yeard gegaan, tussendoor een aantal keer bijgewerkt ivm diverse sollicitatie gesprekken. De baard laten stijlen en minimaal bijgeknipt. Maanden rondgelopen met de drang om naar de barbier te gaan omdat het er niet uitzag. Na een maand of 8 begon het eindelijk ergens op te lijken, complimenten en leuke opmerkingen motiveerde me om door te gaan. Afgelopen week naar de barbier geweest om een model te laten knippen. Nu weer een jaartje laten groeien....
    Succes met je baardreis!

Greetz

okt2018, Skaggy, Yainderidoo en 3 anderen vinden dit leuk.
    Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. okt2018

okt2018 Baard

Hey Dee4WR,

Nou welkom op het topic dan;-) Leuk om te horen dat je de baard mooi vindt, dankjewel. En inderdaad wat een verschil he hoe iemand er met en zonder baard kan uitzien. Dus jij bent ook lekker bezig! Ik zal jouw topic eens opzoeken (als ik al niet gezien heb:p), ben benieuwd.

Groetjes Brian

Texman en Skaggy vinden dit leuk.
Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina