Potentieel

KoenD

Baard
Beste Baardlui.
Herkend iemand zich in deze geringe baardgroei maar heeft diegene toch doorgezet? Ben benieuwd naar het potentieel maar ook overal reacties.
Ben inmiddels 39, heb bovenop niet langer haargroei, maar zou nog graag keertje voor een nieuwe look gaan.
Een zonnige groet.
 

Bijlagen

  • IMG_20190401_110234.jpg
    IMG_20190401_110234.jpg
    3,6 MB · Weergaven: 314

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Geen idee hoe lang je al bezig was tijdens het nemen van de foto maar ik zie genoeg haartjes om gedurende 4 maanden geduld te hebben en te kijken wat er dan van gekomen is ;)

Succes (Y)
 

KoenD

Baard
Ik zie genoeg haren Koen...met geduld moet er toch heel wat van te maken zijn, wil je een dikke volle Baard?.;) Hoe is het met de Katten?:)
HiYa..Graag dikke volle baard. Met of zonder bakkebaarden. Ik weet het nog niet. Kan me er moeilijk voorstelling van maken. Verkeer in fase eerst zien dan geloven. Nu zo'n 2 weken op pad. Niets doen blijkt dan toch een opgaaf. Katten hebben het goed grK.
[DOUBLEPOST=1554131578][/DOUBLEPOST]HiC.
April moet mijn eerste ongeschoren maand worden. Nu 2 weken op pad. Thanks

Geen idee hoe lang je al bezig was tijdens het nemen van de foto maar ik zie genoeg haartjes om gedurende 4 maanden geduld te hebben en te kijken wat er dan van gekomen is ;)

Succes (Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @KoenD ,
Welkom op ons leuke forum je bent hier aan het goede adres.
Als ik naar jou baardgroei op je foto kijk zie ik het nodige potentieel.(Y)
Je denk dat je een geringe baardgroei hebt maar dat valt reuze mee want nog lang niet alles is te zien.;)
Zoals bij veel mannen groei je baard onregelmatig uit. Wat je nu ziet zijn de harde groeiers. De langzame groeiers moeten nog komen.
Ik denk dat je over drie maanden al een heel aardige baard kan hebben. Het begin is altijd moeilijk omdat je heel snel een mooie baard wil hebben.
Een baard groeit nu eenmaal niet snel dus geduld is een schone zaak.
Meedoen aan dit forum werkt erg stimulerend dus ga er voor.
Succes Texman :)>
 

KoenD

Baard
Ha @KoenD ,
Welkom op ons leuke forum je bent hier aan het goede adres.
Als ik naar jou baardgroei op je foto kijk zie ik het nodige potentieel.(Y)
Je denk dat je een geringe baardgroei hebt maar dat valt reuze mee want nog lang niet alles is te zien.;)
Zoals bij veel mannen groei je baard onregelmatig uit. Wat je nu ziet zijn de harde groeiers. De langzame groeiers moeten nog komen.
Ik denk dat je over drie maanden al een heel aardige baard kan hebben. Het begin is altijd moeilijk omdat je heel snel een mooie baard wil hebben.
Een baard groeit nu eenmaal niet snel dus geduld is een schone zaak.
Meedoen aan dit forum werkt erg stimulerend dus ga er voor.
Succes Texman :)>
Bedankt T. Voelt zeker als support. Moet zien te voorkomen dat ik vroegtijdig afhaak en gereed ben voor de volgende winter . Ik zet een eerstvolgende update vast in de agenda. thanks.
[DOUBLEPOST=1554207705][/DOUBLEPOST]
Ze zijn me voor, alles is hierboven gezegd, lekker laten groeien, een baard doe je jezelf kado!
Succes!
Dankje Laurent. Ben over 4 maanden jarig, het zou toch wat zijn. Het doen is het laten.... Thanks.
[DOUBLEPOST=1554207779][/DOUBLEPOST]
Welkom! Potentie genoeg, zo te zien op de foto!
Goed te horen van een baardmans..
Dank Olav.
 

Stubble

Stoppelbaard
De tijd gaat je helpen
Verder verzorgen, verzorgen, verzorgen. Neklijn laten zetten over een tijdje en in onderhoud bij een barbier. Komt het allemaal goed. Later kun je eventueel proberen om het zelf bij te houden
[DOUBLEPOST=1554243058][/DOUBLEPOST]Huh, mijn profielfoto 90 graden gedraaid? ‍♂️
 

KoenD

Baard
Welkom Koen!

Potentie is er zeker. Of je genoeg geduld hebt is afwachten. Ik denk wel dat, nu je je hier hebt aangemeld je dat geduld wel kan opbrengen aangezien hier hele mooie baarden te vinden zijn.

Succes!

:)>
Thanks BB!
[DOUBLEPOST=1554737776][/DOUBLEPOST]
Welkom Koen!
Geef het de tijd, dan komt alles goed! :)>(Y)
Thanks A!
[DOUBLEPOST=1554738443][/DOUBLEPOST]Work in progress. Zal zelf me nek even '(grijs)vrij' maken maar liefst geen strakke lijnen. Nu vullen die hap. Ongedaan maken kan altijd nog. Proost op deze zonnige dag
 

Bijlagen

  • IMG_20190408_171145.jpg
    IMG_20190408_171145.jpg
    3 MB · Weergaven: 133

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Zo te oordelen wordt het een prima baard.
Lees de diverse baardreizen op het forum eens door en dan is je eerste vraag beantwoord.
 

KoenD

Baard
Bedankt allemaal. Inmiddels paar weken verder.
Hoop door verdere volgroei dat het aanzien van mijn gezicht/baard nog wel echt gaat veranderen.
ik geef nog niet op en geef de baard en het enthousiasme nog even de kans om te groeien :)
zal ook op zoek gaan naar een baard olie.
 

Bijlagen

  • 21apr.jpg
    21apr.jpg
    3,5 MB · Weergaven: 143
Banner image
Top