Potentieel

Texman

Koning Baard
Ha @KoenD ,
Nou dat is een hele verandering en het staat je goed ook.(Y)(Y)(Y)
Je moet nu echt doorzetten want je krijgt een mooie baard.
De baardolie Pure van Honest Amisch is erg goed ik ben er een fan van en er zijn er hier meer die het spul erg waarderen.
Succes en hou ons op de hoogte.
Texman :)>
 

KoenD

Baard
Het verlate vervolg van de jongeman die vorig jaar zijn 3 maanden baardgroei afschoor.. Hij is terug met opnieuw 3 maanden baardgroei, enige ervaring rijker, wijzer - dankzij jullie - en bovenal, beleefd er nu ook lol aan. Dank voor jullie support en leuke comments. Dit forum staat sterk als de steunkous onder de sokken Klasse.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200331_201151_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20200331_201151_com.android.gallery3d.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 109

KoenD

Baard
Na drie maanden al? Goede baard! :)>... en drankvoorraad :D:D
Dankje G! Wangen blijven nog wel achter hoor.. Maar eerlijk is eerlijk, ben al verder dan ik dacht dat ik zou komen. Ik zeg proost! (Talisker Storm ).
[DOUBLEPOST=1585687598][/DOUBLEPOST]
Kijk, daar is 't ie weer! :)
Goeie baard, kerel! :)>(Y)

En mooi te zien wat je zoal in de kast hebt staan! :D
Dankje A. Blij er weer te zijn! De - 24 uur regel - (tip die ik hier had opgedaan) heeft mij wel paar keer gered van baard afscheren maar het gaat de goeie kant op ;-) En wat betreft achtergrond.. Liefhebberij. Ik vergelijk een goed glas whiskey wel eens met een curry. Een avontuur van smaak
 

Texman

Koning Baard
Het verlate vervolg van de jongeman die vorig jaar zijn 3 maanden baardgroei afschoor.. Hij is terug met opnieuw 3 maanden baardgroei, enige ervaring rijker, wijzer - dankzij jullie - en bovenal, beleefd er nu ook lol aan. Dank voor jullie support en leuke comments. Dit forum staat sterk als de steunkous onder de sokken Klasse.
Fijn dat je weer terug bent want je hebt een mooie baard die je ook goed staat.(Y)(Y)(Y)
Mocht je weer gaan twijfelen dan eerst ons raadplegen;).
Texman :)>
 

KoenD

Baard
Hallo allemaal.
Baardgroei nu 4, 5 maand.
Snor en bakkenbaarden tussendoor bijgewerkt, rest ben ik vanaf gebleven sinds Februari (ben toen naar alle tevredenheid bij barber geweest met, destijds, mijn 2 maanden baardgroei) Woensdag a.s. opnieuw bezoek gepland staan aan de Barber. Ben blij met baard, maar wil 'm graag wat laten fatsoeneren zonder al te veel te verliezen. Ik dacht aan overloop lengte baardharen van wangen naar kin (nu gaat het plots van kort bij bakkenbaard naar 4,5 maand baardlengte) en misschien iets aan de onderkant eraf om het geheel op gelijke lengte te krijgen? Ik dacht ik deel jullie mijn gedacht zo vooraf en laat het verder aan de expert. De wens die ik zal uitspreken is 'baardbehoud en even iets netter'. Ik zal een foto plaatsen zodra ik geweest ben.
 

Bijlagen

  • IMG_20200517_112841.jpg
    IMG_20200517_112841.jpg
    630,5 KB · Weergaven: 91
  • IMG_20200517_112809.jpg
    IMG_20200517_112809.jpg
    661,1 KB · Weergaven: 89
  • IMG_20200517_111932.jpg
    IMG_20200517_111932.jpg
    3,2 MB · Weergaven: 86
  • IMG_20200515_171604.jpg
    IMG_20200515_171604.jpg
    3,8 MB · Weergaven: 89
Banner image
Top