Post een foto van je favoriete baard

Laurent1965

Zware baard
Vind persoonlijk de laatste een beetje te gestyled, waardoor het geheel een beetje nep aandoet, maar inderdaad hoe lang staat die voor de spiegel...?:eek::eek:
 

Bildtstar

Baard
Ik weet niet wat deze twee heren gebruiken voor hun baard, maar volgens mij is het Pokon :p:p:p
Wat een baardgroei, prachtig om te zien, alhoewel ik persoonlijk de man rechts een mooiere baard vind hebben. Links vind ik naar mijn mening er een beetje onverzorgd uit zien (maar dat is persoonlijke mening)
96e3ef4fa2acc2e635668a45bebce8b6.jpg
 

Rothbeard62

Volle Baard
Ik weet niet wat deze twee heren gebruiken voor hun baard, maar volgens mij is het Pokon :p:p:p
Wat een baardgroei, prachtig om te zien, alhoewel ik persoonlijk de man rechts een mooiere baard vind hebben. Links vind ik naar mijn mening er een beetje onverzorgd uit zien (maar dat is persoonlijke mening)

Persoonlijk vind ik ze er allebei nogal onverzorgd uitzien. Deze heren gaan echt niet voor de mooiste baard, eerder voor de grootste en de langste. :cool:
[DOUBLEPOST=1582727787][/DOUBLEPOST]
Wauw, wat een baardstaart! :D

Dus mannen; gewoon NIET snoeien! ;):eek:

Bekijk bijlage 14868

Allemachtig, dat is indrukwekkend! Dit lijkt me erg lastig te bereiken voor de doorsnee baardgroeier. Alleen met zeer uitzonderlijke baard-genen kun je deze lengte en dikte bereiken! ;)
 
Deze is wel mooi en beetje een realistisch voorbeeld voor mij al zou ik hem wel wat voller en langer willen aan de kin.. We zien wel maar tis toch iets om mij wat aan te spiegelen met dit soort voorbeeld van :)>(Y)
 

Bijlagen

  • terrific-tom-hardy-beard-2020.jpg
    terrific-tom-hardy-beard-2020.jpg
    207,1 KB · Weergaven: 38

Bildtstar

Baard
Geen hele lange baard, maar wel een mooie baard, mijn (overleden) vader vond de films van Bud Spencer en Terence Hill geweldig,en waar je mee omgaat word je mee besmet zeggen ze dan, ik zelf vind de films van Bud Spencer en Terence Hill ook geweldig, net als de vele spaghettiwesterns met andere acteurs. Laten we zeggen een stukje jeugdsentiment, de helden van toen ik klein was die met één klap iemand dwars door het plafond sloegen of met behulp van een tafel 3 man tegelijk knock-out sloegen. Achteraf misschien B-Films maar ik vond ze altijd fantastisch en nu nog
bud_spencer_color.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ik keek vroeger ook altijd naar de films van Bud Spencer en Terence Hill, geweldig en wat een humor :):):).
Louis de Funès vond ik in die tijd ook leuk :D. Wat een druktemaker was dat .
 
Banner image
Top