Post een foto van je favoriete baard

Baardlator onder plaatsen voor de jeugd die nog niet aan een rollator moeten, met anticlittensysteem!
[DOUBLEPOST=1584088927][/DOUBLEPOST]Misschien met bijpassende borstels en oozetstukken, tubes baardolie / pomade. Gewoon on to go! Het enige wat je moet doen is zelf bewegen, dus ook nog milieuvriendelijk en dus belastingvrij op de weg!
 

Rothbeard62

Volle Baard
Hoe lang blijft zoiets.... een beetje té gestyled, de wanglijn bv is duidelijk zichtbaar ingekleurd. Ziet er mooi uit, maar alleen voor het plaatje, vrees ik :cool:
 

Texman

Koning Baard
Dat is natuurlijk zo. Ik denk dat de foto genomen is toen de barbier net klaar was dan ziet het er perfect uit (als het goed is).
Daarnaast heeft deze heer wel een hele goeie baardgroei.
 

Texman

Koning Baard
Wat ik mij ook bedacht met zo'n snor.
Hij zit denk ik behoorlijk in je zicht veld .
Lijkt mij nogal irritant :confused:
 

Rothbeard62

Volle Baard
Grappig om te zien dat de snor en soulpatch van deze man vrij 'normaal' zijn, maar zijn baard is onderaan nog erg (uitzonderlijk) dik. Zo heeft iedere man zijn eigen specifieke en unieke baardgroei.
 

Hartenheer

Zware baard
Grappig om te zien dat de snor en soulpatch van deze man vrij 'normaal' zijn, maar zijn baard is onderaan nog erg (uitzonderlijk) dik. Zo heeft iedere man zijn eigen specifieke en unieke baardgroei.

Een kwestie van niet totaal laten uitgroeien, en regelmatig snoeien. :D

De baardlengte gaat wordt dan niet snel langer, maar wel voller. :)>
 

beardijnos

Stoppelbaard
Ok dus vaker snoeien, om de hoeveel weken is het dan het beste.
Sommige zeggen 4 weken andere weer 6 tot 8, ik zelf ga pas als de baard niet meer te fatsoeneren is:)>
 

Rothbeard62

Volle Baard
Een kwestie van niet totaal laten uitgroeien, en regelmatig snoeien. :D

De baardlengte gaat wordt dan niet snel langer, maar wel voller. :)>

Helaas is dat niet altijd zo... Bij sommige heren wordt de baard gewoon niet dikker, hoe vaak je 'm ook inkort en daarna weer laat uitgroeien. Bij deze meneer is de baard onderaan bovengemiddeld goed ontwikkeld en de snor en soulpatch (duiidelijk zichtbaar niet ingekort) wat zwakker. Je hebt trouwens ook te maken met de groeilengte (genetisch bepaald, "terminal length") van je haar, bij sommige mannen groeit het haar lang door, bij anderen stopt het na enkele centimeters..... Zouden er ook baard-extensions bestaan? :p:D
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ok dus vaker snoeien, om de hoeveel weken is het dan het beste.
Sommige zeggen 4 weken andere weer 6 tot 8, ik zelf ga pas als de baard niet meer te fatsoeneren is:)>
Ik denk dat dat laatste het beste is als je een langere baard hebt of wil. Heb je daartegenin een korte en strakke baard dan moet je vaker om het model er goed in te houden. Alles is natuurlijk wel afhankelijk van de groeisnelheid van je baard.
 
Banner image
Top