Post een foto van je favoriete baard

Macx

Baardaap
Dit noemt men een Verdi baard, die linkse dan hé.
Deze kwam ik tegen op YT en ff een capture gemaakt om het hier te plaatsen.
Ik vind die Verdi stijl wel erg mooi vooral de snor komt er mooie uit en de baard lekker vol met golven erin.
Dat golvend effect is zeer mooi, ik weet nog niet hoe ze dat doen, ik kan me niet voor stellen dat een baardman met een krultang aan de gang gaat hahaha.
Hoewel er zitten wel ijdeltuiten bij hoor hahaha dus zou best eens kunnen, wie weet sta ik straks wel te klooten met een krultang voor de spiegel hahaha.
1.jpg
[DOUBLEPOST=1643123094][/DOUBLEPOST]
Mooi baarden grijze baarden! En het klinkt misschien stom...
Maar ik zie er echt niet tegen op om grijs te worden lijkt me zelfs leuk. :D(Y)

59f64c7ea4e8b44ede2914597b8680d3.jpg
Snor is echt supper.
 

Macx

Baardaap
Ik denk dat de man met de grijze baard van zich zelf golvende baardhaar heeft.
Maar als ik de foto bekijk dan zal er ook wel het nodige aan gestyld zijn (zonder krultang).


Wel heel mooi hé, dan is die mijnheer wel een geluksvogel met zo'n mooie baard, ik zal is op zoek gaan of daar ook filmpjes over zijn.
 

Fox

Zware baard
Dit noemt men een Verdi baard, die linkse dan hé.
Deze kwam ik tegen op YT en ff een capture gemaakt om het hier te plaatsen.
Ik vind die Verdi stijl wel erg mooi vooral de snor komt er mooie uit en de baard lekker vol met golven erin.
Dat golvend effect is zeer mooi, ik weet nog niet hoe ze dat doen, ik kan me niet voor stellen dat een baardman met een krultang aan de gang gaat hahaha.
Hoewel er zitten wel ijdeltuiten bij hoor hahaha dus zou best eens kunnen, wie weet sta ik straks wel te klooten met een krultang voor de spiegel hahaha.
Bekijk bijlage 20887
[DOUBLEPOST=1643123094][/DOUBLEPOST]
Snor is echt supper.
Allebei heel mooie baarden, (Y):)>
 

Peter1960

Baard
Wel heel mooi hé, dan is die mijnheer wel een geluksvogel met zo'n mooie baard, ik zal is op zoek gaan of daar ook filmpjes over zijn.
ik probeer er dan weer alles aan te doen om de krul UIT mijn baard te halen :confused:
[DOUBLEPOST=1643294195][/DOUBLEPOST]
Check even de filmpjes van George Bruno.
Wel een andere baard maar z'n filmpjes zijn wel leuk en zijn baard is ook erg mooi.
ja, ken hem, maar die heeft echt een mega droombaard:
top hoor:)>:)>:)>:)>:)>
 

Macx

Baardaap
Ik denk dat de man met de grijze baard van zich zelf golvende baardhaar heeft.
Maar als ik de foto bekijk dan zal er ook wel het nodige aan gestyld zijn (zonder krultang).

Denk ik ook, hij heeft van nature die slagen en dan voor zo'n foto nog ff een beetje extra effect geven met de föhn lijkt me wel logisch.
 

Macx

Baardaap
Dit vind ook erg mooi, zo'n baard die wat ruiger lijkt omdat deze niet is strak gemaakt maar lekker nonchalant lijkt te zijn gestyled met mooie krullen of wat golven er in en de lengte lijkt me ook goed en wat dacht je van de snor, ik vind het totaalplaatje erg mooi, zelfs die bril wat best een beetje op die van mij lijkt, staat de mijnheer heel goed, al bij al een prachtig plaatje. Mijn in ontwikkeling zijnde baard is meer lichtgrijs tot wit dus ben benieuwd hoe zoiets mij zal staan. Maar deze stijl vind ik mooi en ga ik uitproberen, mocht een langere baard mij niet staan dan kan ie altijd weer wat korter gemaakt worden.
grijze-herenkapsels-012.jpg
 
Banner image
Top