Post een foto van je favoriete baard

Macx

Baardaap

Ja dat vind ik een mooie snor, zoiets zou ik wel willen proberen ook de baard vind ik mooi, misschien zou ik em ietje langer en iets of wat meer op een punt uit laten lopen en dan liefst met een soort of golf er in, zijkanten zijn goed en snor is goed nu nog ff kijken wat we met de sik gaan doen, wat het dichts bij mijn gevoel komt.

Hartstikke bedankt voor de foto, ziet er echt goed uit, niet strak meer het wat ruigere werk. Past goed bij de wat oudere man. Wat vind jij ervan? zou ie mij staan?
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ja dat vind ik een mooie snor, zoiets zou ik wel willen proberen ook de baard vind ik mooi, misschien zou ik em ietje langer en iets of wat meer op een punt uit laten lopen en dan liefst met een soort of golf er in, zijkanten zijn goed en snor is goed nu nog ff kijken wat we met de sik gaan doen, wat het dichts bij mijn gevoel komt.

Hartstikke bedankt voor de foto, ziet er echt goed uit, niet strak meer het wat ruigere werk. Past goed bij de wat oudere man. Wat vind jij ervan? zou ie mij staan?
Absolute en een mooi voorbeeld om naar te streven.:)>
[DOUBLEPOST=1642325905][/DOUBLEPOST]Dit vind ik een heel mooie baard (Y)(Y)(Y)
Niet te kort en niet te lang.

f277c863515c72d2fb24e56ce1e514d1.jpg
 

Giant

Zware baard
Mag ik je nog even een brutale vraag stellen? ja dat mag, Dat sikkie van jouw, waarom laat je die niet wat langer groeien en met een mooie slag of golf erin, lijkt mij wel mooi. Je snor vind ik wel mooi maar voor mij is ie te scherp, wel mooie krul.
Mijn sik is soms ook een stuk langer. Is op dit moment ook weer in de groei
 

Macx

Baardaap
Dit vind ik een zeer mooie stijl, misschien ga ik voor zoiets, niet strak een baard met krullen en de snor is echt heel mooi, zo'n snor ga ik zeker kweken en voor de baard dat zullen we nog wel nader bekijken als het zover is. Dat duurt nog wel enkele maanden hoor.

Hieronder ook de beschrijving die ik er maar gelijk bij zet, copy paste.

De baardsnor of beardstache
Een andere coole baardstijl die enigszins lastig is om te cultiveren, is de baardstache. Deze baardstijl houdt in dat de snor iets langer wordt gehouden dan de volle baard. Deze stijl – die het beste past bij baarden van korte lengte – vertelt anderen dat je een man bent die niet bang is om zichzelf te onderscheiden.

https___www.manners.nl_wp-content_uploads_2018_05_Beard-styles-for-men-Beardstash.jpg
[DOUBLEPOST=1642806300][/DOUBLEPOST]GREY Beards GREY Hair Quiffs Tattoos & Fashion 1 of 2 Pangels Best mix Blues

Op tijdlijn 2:10 Het plaatje precies in het midden, dat vind ik ook wel iets voor mij, zo te zien een mooie krulsnor, ik zou de sik wel wat langer willen hebben met een mooie slag erin.
 

zenn

Zware baard
Mooi baarden grijze baarden! En het klinkt misschien stom...
Maar ik zie er echt niet tegen op om grijs te worden lijkt me zelfs leuk. :D(Y)

59f64c7ea4e8b44ede2914597b8680d3.jpg
 
Banner image
Top