Ook de baard maar eens posten

Elfdutch

Baard
Wat een strakke lijnen.
Mooie lengte.

Voor de lijnen alle credits aan Pascal van de NY Barbershop.
Ga nu eigenlijk elke 4 weken ff daar langs voor de contouren en wat springerige haren.
Misschien niet altijd nodig maar voor mij ook altijd een leuk uitje voor op de zaterdagochten. Hou van de sfeer daar, toffe gasten, goede koffie en gewoon een hele mooie zaak.
Ben blij met m'n lengte tot nu toe en laat het rustig nog een beetje verder groeien.
 

Rhoov

Stoppelbaard
Ja Pascal is de beste.. helaas gaat ie weg bij NYB .
Hij gaat voor zich zelf beginnen in Utrecht..
 

Elfdutch

Baard
Per 1 juni is hij weg..
Ik heb morgen nog een afspraak, en dan alleen nog in april en mei

Goed om te weten, bedankt voor de info. Ik heb voor 2 april nog een afspraak staan.
Heb geen twijfel aan de andere barbiers daar, maar had altijd Pascal als "vaste" die dan nu inmiddels weet wat ik wel en niet wil.
 

Rhoov

Stoppelbaard
Goed om te weten, bedankt voor de info. Ik heb voor 2 april nog een afspraak staan.
Heb geen twijfel aan de andere barbiers daar, maar had altijd Pascal als "vaste" die dan nu inmiddels weet wat ik wel en niet wil.
Wordt dan Ivan of Jason, maar er zijn ook nog andere goeie barbers in de regio
 

Elfdutch

Baard
Wordt dan Ivan of Jason, maar er zijn ook nog andere goeie barbers in de regio

Voor een goed adres in de regio hou ik me aanbevolen. Dan wel met als uitzondering schorem. Heb geen twijfel over hun vakmanschap maar ben allergisch voor een wachtrij.
 

Elfdutch

Baard
Inmiddels zijn we een tijdje verder. Laatste keer dat ik bij de NY Barbershop was heb ik de boel behoorlijk laten inkorten.
Ik had lengte nodig om de kale plekken aan de zijkanten te bedekken. Dit lukte echter niet helemaal.

Groot nadeel was dat de lengte aan de zijkanten ervoor zorgde dat de boel wel heel breed werd.
Bovendien kwam er een enorme slag/krul in die moeilijk te temmen was. Bij het minste of geringste was er weer een wilde look.

Dus nu de zijkanten behoorlijk laten trimmen. Gek genoeg vallen de kale plekken niets eens veel meer op omdat de kortere lengte de baard ook minder donker maakt.
Voorlopig laten we het zo, maar ben er nog steeds blij mee.
Ook nog steeds gek van alle zeepjes, balms, olie dus we gaan er vrolijk mee verder.
 

Bijlagen

  • baard april.jpg
    baard april.jpg
    139,9 KB · Weergaven: 76
Banner image
Top